تنهاچ: رونالدو یک راه حل است زیرا این تصمیم من بود

اریک تنهاچ سرمربی منچستریونایتد در مصاحبه ای پیش از بازی امشب تیمش مقابل شریف مولداوی شرکت کرد و به تشریح ترکیب شیاطین سرخ در آن بازی پرداخت.

تنهاچ: رونالدو یک راه حل است زیرا این تصمیم من بود

کریستیانو رونالدو در بازی مقابل شریف سومین بازی فیکس خود در این فصل را انجام خواهد داد. تنهاچ در این مصاحبه گفت: “هدف من به عنوان مربی این است که برای هر بازی ترکیبی را انتخاب کنم که فکر می کنم برنده بازی باشد. ما تیم خوبی داریم و همه بازیکنان می توانند بازی کنند. ما باید این بازی را ببریم و باید برنده باشیم. خوش بگذره

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد تا ساعاتی دیگر در مولداوی به مصاف تیم شریف این کشور می رود. اریک تنهاچ با تشریح ترکیب تیمش در این بازی، نشان داد که قصد دارد با سه امتیاز از مولداوی به انگلیس بازگردد.

فیکس شدن کریستیانو رونالدو در این بازی باعث شد تا تنهاچ چند سوال از ابتدای بازی امشب برای بازی با ستاره پرتغالی بازگردد. تنهاچ از تصمیم خود دفاع کرد و گفت که تصمیم او برای صف آرایی امشب صرفاً به منظور پیروزی بوده است.


سرویس خبر شماره: 1843904
24 سپتامبر 1401 @ 9:14 ب.ظ
18 هزار امتیاز خبر|

18نقطه نظر

باید خیلی بهتر از بازی هفته گذشته کار کنیم. مقابل سوسیداد به اندازه کافی خوب نبودیم. چه مقابل لیورپول و آرسنال بازی کنیم یا مقابل شریف، مهم نیست که چگونه به بازی نزدیک شویم. ما حرفه ای هستیم و ترکیب تیم به شرایط هر بازی بستگی دارد. من باید بهترین تصمیم را بگیرم که می تواند به تیم کمک کند. دریافت می کنم».



مجله اخبار فوتبال خارجی