تیم منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر

رامین رضاییان (سپاهان):
درخشش در جام جهانی و گلزنی به ولز باعث شد رامین رضاییان در بازگشت از قطر روحیه و کیفیتی فراتر از آنچه تصور می کرد از خود نشان دهد. او در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان یکی از ستاره های تیمش بود و نقش مهمی در برد 4-0 داشت. مدافع راست زردپوشان گل اول تیمش بود (پیش پاس گل) سپس گل دوم روی پاس بی نقص او به ثمر رسید. رامین در این فصل 3 گل به ثمر رسانده و با پاس گلی که داد تعداد پاس گل های خود را نیز به 3 رساند تا در هفته ای که نامش در جمع 11 بازیکن منتخب هفته قرار دارد 30 درصد کل سپاهان را به خود اختصاص دهد. اهداف در این فصل نام خود را بسازید.

1785032

مدافعان:
مرتضی پورعلیگنجی (پرسپولیس):
در حالی که پرسپولیس نتوانست دروازه پیکان را باز کند، خط دفاعی آن تیم روز موفقی را پشت سر گذاشت و به بیرانوند کمک کرد تا یک کلین شیت دیگر ثبت کند. همانطور که انتظار می رفت مرتضی پورعلیگنجی با اشتباهات جزئی و سخت کوشی به عنوان رهبر خط دفاع سرخپوشان ظاهر شد. پس از جام جهانی و حضور در تیم ملی به تیم باشگاهی خود بازگشت و در دربی نیز بازی کرد. در هفته سیزدهم مقابل پیکان روی توپ های هوایی و نفوذهای تیم پیکان کار کرد و اوج کارش توقف بود. خطرناک ترین حمله پیکان در بازی گذشته، دقایق بازی بود.

1785029

محمد علی نژاد (سپاهان):
در روزی که سپاهان بیشترین گل را در هفته سیزدهم زد، محمد علینژاد یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. او که از آلومینیوم به سپاهان منتقل شد، به دنبال جایگاه ثابتی در زردپوشان است که پس از چهار هفته دوری از ترکیب اصلی، در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در بین یازده منتخب مورایس دیده شد و 88 دقیقه به میدان رفت. علی نژاد یکی از بهترین عوامل بازی سپاهان مقابل نفت بود. او در اوج هماهنگی با سایر عناصر هجومی تیم بارها با نفوذها و پاس های سریع و پاس های دقیق خود خطری را روی دروازه حریف ایجاد کرد و گل اول زردپوشان پس از برخورد پاس احمدزاده به بدن آن بازیکن و سپس مغانلو به ثمر رسید. شلیک کرد.

1785038

ابراهیم صالحی (پیکان):
مهاجم باتجربه پیکان در بازی این هفته مقابل پرسپولیس وظیفه جدی داشت. او در تیم جوان حسینی وظیفه بستن بازوبند کاپیتانی مقابل لیدر لیگ برتر را داشت. صالحی به خوبی از پس این کار برآمد و توانست در 80 دقیقه بازی عملکرد مفیدی داشته باشد. او به دلیل فیزیک بدنی و سرسختی که در مبارزات تن به تن داشت، تا جایی که می توانست مدافعان باتجربه حریف را آزار می داد و با اینکه گلی نزده بود، حضور موثری داشت و توانست کمکی به جوانان کند. تیمش برای کسب یک امتیاز ارزشمند، پرسپولیس را تا تهران همراهی کرد.

1785041

دروازه بان:
ایمان صادقی (ملوان)
در چند هفته گذشته، ملوان به یک روند خوب بدون شکست دست یافته و در حال بهبود وضعیت خود در جدول رده بندی است. مس رفسنجان در هفته سیزدهم با درخشش ایمان صادقی با تساوی بدون گل راهی خانه شد. دروازه بان باتجربه ملوان و نویسنده کلین شیت مهم هفته گذشته مقابل سپاهان در دیدار برابر مس شکست ناپذیر بود و گلی دریافت نکرد. او در آن بازی هفت سیو موثر انجام داد و چندین بار دروازه مارینر را در آستانه باز شدن نجات داد تا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود و تیم منتخب هفته قرار گیرد.

1785028

حسین مرادمند (استقلال):
مدافعی باتجربه که صبرش را به دست آورد و حالا توانسته جای خود را در لیست اصلی تیم باز کند. حسین مرادمند در دیدار با صنعت نفت از ابتدا همانند شهرورد پایتخت برای تیمش به میدان رفت. مرادمند پس از سابقه طولانی خدمت سربازی خود و یزدانی، حالا نظر مثبت ریکاردو ساپینتو را در چنته دارد. او در آبادان عملکرد بسیار خوبی داشت و 11 نمایش دفاعی شامل بریک، بریک و تکل به ثبت رساند. او 92 لمس توپ در بازی داشت و درصد موفقیت پاس فوق العاده ای دارد: 93%. مرادمند یک پاس کلیدی هم به مهاجمان تیمش داد که گلی نداشت. علاوه بر این مدافع هجومی آبی ها روی ریباند ضربه مهدی پور فرصت خوبی برای گلزنی داشت که طیبی مانع از گلزنی او شد.

1785031

امید نورافکن (سپاهان):
ستاره خط دفاعی در هفته های ابتدایی لیگ، یکی دو هفته در پست جدیدی توسط خوزه مورایس مورد استفاده قرار گرفت و واکنش خوبی به این پست جدید نشان داد. نورافکن که هفته گذشته به دلیل برخورد توپ به تیرک دروازه مقابل ملوان فرصت گلزنی را از دست داد، این هفته در مقابل نفت MIS در خط هافبک نیز مورد استفاده قرار گرفت و بارها سعی کرد با شوت های راه دور دروازه تیم نفت را باز کند. او در نهایت در دقایق پایانی بازی با یک ضربه محکم از پای راست موفق شد برای تیمش گلزنی کند. امید در جریان بازی اگرچه در موقعیتی تقریبا غیرتخصصی از طریق دستان مسعود ریگی بازی می کرد، اما عملکرد قابل قبولی داشت و با ایجاد موقعیت و تخریب بازی حریف، آرزوی مورایس را برای حضور در تیم منتخب اجرایی کرد. با شایستگی

1785036

شهریار مغانلو (سپاهان)
درست از دبل مقابل پرسپولیس در بازی دوستانه پیش بینی می شد که شهریار مغانلو استراحت کند و مهاجم محکم سپاهانی ها بار دیگر مانند زمان حضور در پرسپولیس و پیکان مسموم شد. شهریار که به عنوان تنها مهاجم طلایی پوشان به ملوان یک گل آفساید زده بود، از همان دقیقه اول به دنبال گلزنی به نفتکش های مسجد سلیمان بود تا اینکه در نهایت با یک ضربه بسیار محکم از داخل محوطه جریمه آن را نشان داد. . در دقایق پایانی نیمه اول ساخته شده برای موقعیت شماره 9. پیروزی در نبردهای هوایی به عادت همیشگی شهریار در تیم سپاهان تبدیل شد و به همین دلیل با زدن توپ های دوم موقعیت های زیادی برای هم تیمی هایش ایجاد کرد و با حضور همیشگی خود در خط حمله اجازه پیشروی به مدافعان حریف برای جبران گل های از دست رفته را نداد. ، تا اینکه به عنوان بهترین مهاجم هفته انتخاب شد. در خط مقدم خط حمله تیم منتخب قرار بگیرید.

1785042



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک ها:
مهدی مهدی پور (استقلال):
مهدی مهدی پور پس از یک بازی نیمکت نشینی در شهرورد پایتخت، از ابتدا در آبادان به میدان رفت. در دقیقه 65 او صاحب یک موقعیت عالی شد و ضربه ایستگاهی را به طرز ماهرانه‌ای از دیوار دفاعی به محوطه جریمه عبور داد، اما ضربه آن بازیکن توسط طیبی از روی خط دفع شد. پاس گل هافبک اصفهانی در این دیدار می توانست موقعیت های خوبی برای تیمش ایجاد کند که استقلالی ها قدر آن را ندانستند. مهدی پور با 80 درصد پاس صحیح 3 بازی دفاعی انجام داد و به خط دفاعی تیمش کمک کرد. در مجموع با حضور این بازیکن، آبی ها در میانه میدان پیروز میدان شدند و قدرت هافبک استقلال میزبان را شکست داد.

1785034

تیم منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر، بهترین تیم این هفته لیگ برتر، در حالی انتخاب شد که چهار نفر از آن سپاهانی هستند و استقلال دو نماینده دارد.

تیم منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر


سرویس خبر شماره: 1861275
ژانویه 05, 1401 در 08:45
1.1 هزار |

0نقطه نظر

سپاهان چهار گل زده و چهار گل باقی مانده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته سیزدهم یکی از خسته کننده ترین هفته های این فصل لیگ برتر ایران بود. با لغو دیدار آلومینیوم و گلگره، هفت دیدار این هفته برگزار شده و تنها 9 گل از خط دروازه ها عبور کرده است.
در هفته ای که سه تساوی بدون گل داشت، سپاهان تنها تیمی بود که بیش از یک بار گلزنی کرد و با پیروزی 4 بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان، چهار نماینده در ترکیب منتخب داشت.
استقلال که پلی آف نفت را با یک گل پشت سر گذاشت و با پرسپولیس مساوی کرد، دو بازیکن خود را در ترکیب منتخب دارد و پرسپولیسی که با تساوی بدون گل مقابل پیکان متوقف شد، در بین 11 بازیکن تنها یک بازیکن ندارد. برای هفته دوازدهم انتخاب شد.
چهار بازیکن از تیم های ملوان، مس کرمان، ذوب آهن و پیکان در ترکیب تیم منتخب هفته حضور دارند که به شرح زیر است:

مهاجمان:
محمدرضا سلیمانی (ذوب آهن):
به نظر می رسد محمدرضا سلیمانی آرام آرام جای خالی فوروارد شسدانگ را در ترکیب تارتار پر خواهد کرد. این بازیکن پرتلاش و دونده که هفته گذشته در راه صعود به لیگ برتر گلزنی کرد با وجود اینکه در ترکیب اصلی بود نتوانست گلزنی کند اما در هفته سیزدهم دوباره شاهد گلزنی او بودیم. این مهاجم 27 ساله در بازی با فولاد تنها یک گل برای تیمش به ثمر رساند. گلی که اگر از سوی شاگردان نکو پاسخ داده نمی شد، سه امتیاز را برای اصفهانی به ارمغان می آورد. با این وجود تساوی مقابل فولاد در اهواز دست کمی از برد ندارد و سلیمانی با گلزنی در آن بازی نقش مهمی در کسب یک امتیاز خارج از خانه داشت تا مانند هفته یازدهم در ترکیب منتخب هفته قرار گیرد. .

1785040

محمد ستاری (کرمان من):
در فصلی که به نظر می رسد مس کرمان هنوز نتوانسته خود را با شرایط لیگ برتر وفق دهد و امتیاز کمی کسب کرده است، محمد ستاری از معدود بازیکنان این تیم است که عملکرد ضعیفی در نوسان داشته است. در روزی که مس کرمان در خانه تراکتورسازی به تساوی بدون گل ارزشمند دست یافت، مثل همیشه کلید استراتژیک آقاخانی در قلب دفاع بود. ستاری ابتدا در هافبک دفاعی بازی کرد و سپس شاهد حضور او در خط دفاعی بودیم. او در هر دو پست خوب بود و به همین دلیل این بازیکن چپ را در تیم منتخب هفته سیزدهم داریم.

1785033