خطر بزرگ برای پرسپولیس قبل از دربی

جالب ترین خبر این است که قبل از بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان، انبوه بازیکنان در آستانه محرومیت قرمزها قرار داشتند. پرسپولیس با 10 بازیکن محروم از دربی باید برای دیدار با مس به کرمان برود.

اما هیچ یک از این بازیکنان در بازی اول مقابل مس کارت دریافت نکردند و تنها اخطار سرخ پوشان در آن بازی سیامک نعمتی بود. شاگردان یحیی اکنون وضعیت مشابهی را تجربه می کنند، اما این بار با 6 بازیکن در آستانه محرومیت بیشتر!

شاگردان یحیی گل محمدی در نیم فصل اول با یک گل مس کرمان را شکست دادند که سروش رفیعی، محمد عمری، علی نعمتی و علیرضا بیرانوند بازیکنانی بودند که در این دیدار سه کارت زرد دریافت کردند و در صورت دریافت کارت زرد می توانستند. در هفته دوازدهم به شهرورد اعزام شده اند.

باید دید پرسپولیس در یکی از حساس ترین دربی های سال های اخیر که می تواند در قهرمانی حائز اهمیت باشد، همه بازیکنانش را در اختیار خواهد داشت یا یحیی بعد از بازی با مس چند بازیکن محروم خواهد داشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

بیرانوند، گلسیانی، امیری، عمری، ترابی، حنانوف، علی نعمتی، اسدبیگی، سرلک و رفیعی در صورت دریافت کارت زرد در بازی با پرسپولیس مس کرمان دربی برگشت را از دست خواهند داد. جالب اینجاست که 4 بازیکنی که در آستانه محرومیت از دربی بودند نیز شرایط مشابهی را برای دربی برگشت تجربه می کنند. نعمتی، رفیعی، عمری و بیرانوند بازی خارج از خانه با مس کرمان را به سلامت سپری کردند و هر چهار نفر در دربی حضور داشتند. البته شرایط سروش رفیعی خاص است که یک بار با دریافت 4 کارت زرد محروم شد و حالا با دریافت 2 کارت دیگر در آستانه محرومیت مجدد قرار دارد.