رفیعی 140 برابر ارزانتر از رادوشوویچ است!


سرویس خبر شماره: 2015984
2 اردیبهشت 1403 ساعت 04:13 |
273

0نقطه نظر

پرسپولیس که یک میلیون یورو پول مفت به رادو داد حالا یک دروازه بان دوم مطمئن و ارزان دارد.

رفیعی 140 برابر ارزانتر از رادوشوویچ است!

به گزارش مجله اخبار فوتبال به نقل از همشهری، ارزش قرارداد امیررضا رفیعی با پرسپولیس 500 میلیون تومان است. رقمی که اگر درست باشد، با یک میلیون یورو فاصله زیادی دارد. یعنی تقریبا 140 برابر کمتر است. دروازه بان جوان 22 ساله قرمزها امسال پس از اتفاقات غیرمنتظره توانست به ترکیب اصلی قرمزها برسد و تا کنون 4 بازی برای قرمزها انجام دهد. او برای اولین بار در دیدار با ذوب آهن به ترکیب اصلی رسید.

محرومیت علیرضا بیرانوند از دیدار با ذوب آهن منجر به حضور رفیعی در جمع سرخ پوشان سنگر شد. او در روزی که فشار زیادی نداشت با کلین شیت فولادشهر را ترک کرد تا هواداران را امیدوار کند. اتفاق مهمتری بعد از عید نوروز رخ داد. وقتی علیرضا بیرانوند از اردوی تیم ملی برگشت، مشخص شد که مصدوم است و باید دستش را بپوشاند. اینجا دیگر خبری از یک مسابقه نبود و رفیعی در چندین دیدار سرنوشت ساز در دروازه بود. امروز بعد از 3 بازی می توان گفت تا حدی نمره قبولی را کسب کرده است.

2013212

رفیعی موفق شد به ترتیب مقابل گل گهر، ملوان و نفت آبادان دروازه خود را بسته نگه دارد. او در مقابل ملوان 2 کنترل خوبی داشت و در تمام این دیدارها نشان داد که اعتماد به نفس قابل قبولی در برداشتن و ضربات ساده خود دارد.

پرسپولیس با این امکانات یک دروازه بان ذخیره مطمئن و ارزان قیمت در پست دروازه بانی دارد که از نساجی به این تیم آمد و حالا به اولین دروازه بان تاریخ لیگ برتر تبدیل شده است که در 4 بازی ابتدایی خود دروازه بان کلین شیت کرده است. . . جالب اینکه او با این آمار با تعداد کلین شیت های این فصل برابری کرد. حالا او را با بوژیدار رادوشوویچ مقایسه کنید که برای ایفای همین نقش در پرسپولیس این همه پول خرج باشگاه کرد. گلر کروات خانه نشین شد و بابت قرارداد باورنکردنی محمدحسن انصاری فرد با او حدود یک میلیون یورو از خیریه پرسپولیس گرفت.

مجله اخبار فوتبال داخلی