آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!


سرویس خبر شماره: 2015986
2 اردیبهشت 1403 ساعت 04:27 |
2.4K |

0نقطه نظر

رهبری در تاریخ چگونه بوده است؟

تیم تاثیرگذار آلونسو امیدوار است به روند شکست ناپذیری خود ادامه دهد.

آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عصر پنجشنبه تاریخ ساز شد و با گل تساوی دیرهنگام جرمی فریمپونگ مقابل وستهام در لیگ اروپا، از شکست فرار کرد و به تساوی بسنده کرد. در شرایطی است که تنها چند روز پس از کسب اولین قهرمانی خود در بوندسلیگا، در قلب تاریخ 119 ساله خود، لورکوزن به نیمه نهایی لیگ اروپا راه یافت و به لطف حضور در مراحل پایانی لیگ اروپا. جام آلمان، آنها سه گانه را به دست آوردند. دور نیست.

تیم‌های شگفت‌انگیز همیشه خود را با یک رکورد در تاریخ جاودانه می‌کنند و تساوی لورکوزن مقابل نماینده انگلیس به معنای 44 بازی متوالی بدون شکست بود. رکوردی که طولانی ترین شکست ناپذیری در تاریخ فوتبال از آغاز قرن بیست و یکم است.

در طول 11 سال گذشته که بایرن مونیخ به قهرمانی در بوندسلیگا عادت کرده است، شاید درصد کمی از مردم این شانس را به لورکوزن داده اند تا روند قهرمانی پیاپی باواریایی ها را بشکند.

شاگردان ژابی آلونسو از رکورد کونته با 43 بازی بدون شکست (می 2011 تا می 2012) فراتر رفتند و اکنون رکورد طولانی ترین شکست ناپذیری را در بین تیم های پنج لیگ برتر اروپا در اختیار دارند. (38 برد و 6 تساوی)

برای رسیدن به این رکورد، لورکوزن چندین بار با گل های دقایق پایانی به بازی برگشت. این تیم آلمانی در 10 بازی اخیر خود 11 گل بعد از 80 دقیقه به ثمر رسانده است.

ژابی آلونسو در یک فصل ایده آل حالا تیمش را در جمع 5 تیم برتر شکست ناپذیر دنیای فوتبال قرار داده است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

سر پیچطولانی ترین شکست ناپذیری در قرن بیست و یکم

یوونتوسیوونتوس فصل 2011/12 – 43 بازی
شاگردان آنتونیو کونته در بیانکونری فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشتند که در آن در 43 بازی متوالی شکست نخورده بودند. آنها در پیش فصل تیمی بسیار پرنوسان بودند و در دیدارهای پیش فصل به میلان و اسپورتینگ لیسبون شکست خوردند. با این حال، دون آنتونیو کونته کار بسیار خوبی انجام داد. تیم آنها در اروپا نبود و این ممکن است به آنها کمک زیادی کرده باشد، اما در واقع اگر آنها ناپولی را در فینال کوپا ایتالیا شکست می دادند، یک فصل بدون شکست را پشت سر می گذاشتند.

سلتیک سلتیک فصل 2016/17 – 42 بازی
برندان راجرز پس از فصل تلخی که در لیورپول داشت، هدایت سلتیک را برعهده گرفت و در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا 3 شکست و 3 تساوی به دست آوردند اما با پایان رقابت های اروپایی با توجه به حضور در هر سه تورنمنت. از لیگ اسکاتلند، جام اسکاتلند و جام اتحادیه اسکاتلند توانستند در 43 بازی متوالی بدون شکست باقی بمانند.

اینترخارج از فصل 2004/05 – 40 مسابقه
در فصل هایی که آنچلوتی با میلان جام های اروپایی را به این تیم اضافه می کرد، مانچینی در تلاش بود تا در آن سوی میلان تیمی شکست ناپذیر بسازد. او راه درستی را انتخاب کرده بود و توانست شکست ناپذیری خود را تا بیست و پنجمین روز قهرمانی و همچنین با توجه به دیدارهای کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا حفظ کند اما ناگهان همه چیز تغییر کرد. قرار بود اینتر در دو هفته 3 بازی مقابل میلان انجام دهد، از بازی برگشت در لیگ تا دو بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا!
نتایج به دست آمده در این سه دیدار برای نراتزوری بسیار تلخ بود، سه دربی و سه شکست امیدهای اینتر را بر باد داد و در پایان فصل مانچینی تنها به قهرمانی در کوپا ایتالیا و نمایندگی میلان جذب کننده آنچلوتی در سایر تورنمنت ها بسنده کرد. آنها

رئال مادریدرئال مادرید 2016/17 – 40 بازی
یکی از عجیب ترین فصل های مادرید بود. آنها با حضور زین الدین زیدان تا روز شانزدهم قهرمانی بدون شکست باقی ماندند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را کسب کردند و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از سوپرکاپ اروپا و باشگاه های جهان عملکرد عالی داشتند. جام. حتی اگر شکست ها به یکباره اتفاق بیفتند. آنها بازی های متوالی مقابل سویا در لیگ و سپس مقابل سلتاویگو در کوپا دل ری را باختند تا شرایط را برای لوس بلانکوس تغییر دهند. رکورد لیگ آنها تغییر نکرده است، اما از دست دادن یکی از پنج جام فصل به این معنی بود که آنها سه گانه را از دست دادند. آنها قهرمان لیگ، لیگ قهرمانان، سوپرکاپ و جام باشگاه های جهان شدند، اما این مجموعه با جام قهرمانی کوپادلری تکمیل شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی