چشمان خود را باز کنید و دوباره بازی را ببینید


سرویس خبر شماره: 2015971
2 مه 1403 ساعت 03:42
303

0نقطه نظر

توصیه های کاپیتان استقلال خوزستان برای تمرین گل گهر;

کاپیتان استقلال خوزستان گفت این تیم با پتانسیل و بازیکنان خود قطعا در لیگ برتر می ماند.

چشمان خود را باز کنید و دوباره بازی را ببینید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از دیدنی ترین دیدارهای هفته بیست و چهارم بین تیم های گل گهر و استقلال خوزستان برگزار شد که در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. این نتیجه با شوت دیدنی محمود مطلق زاده کاپیتان آبی های خوزستان رقم خورد. او به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی دیدیم. می دانستیم که مقابل تیمی بسیار منضبط و سرسخت بازی می کنیم و باید از همان ابتدای بازی تمام تلاش خود را می کردیم.

وی درباره گل فوق العاده ای که در آن دیدار به ثمر رساند ادامه داد: در دقایق پایانی بازی بود که احساس کردم تیم نیاز به حرکت رو به جلو دارد و فکر می کنم در آن لحظه در بهترین موقعیت ممکن قرار گرفتم و توانستم به محوطه جریمه برسم. من همیشه شوت می زنم و شاید بیشتر اوقات گل نمی زنم، اما هر سال موفق به شوتزنی می شوم. خوشبختانه این بار توانستم روی این ضربه گلزنی کنم و خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم تا نتیجه بگیرد.

2013183

کاپیتان استقلال خوزستان درباره عملکرد بازیکنان خارجی این تیم افزود: در این مدت بازیکنان خارجی ما تاثیر زیادی در روند گلزنی تیم داشته اند. به سهم خودم از آنها تشکر می کنم که خیلی سریع با تیم هماهنگ شدند و بازی مفیدی انجام دادند. بیشتر بازیکنان خارجی که به لیگ ایران می آیند به تیم های دیگر می روند، جو برای آنها بسیار سنگین است اما در تیم ما همه سعی کردیم به آنها کمک کنیم که احساس راحتی کنند و فکر می کنم در این زمینه موفق بوده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال خوزستان در لیگ برتر می ماند یا خیر؟ مطمئن باشید تیم ما با این پتانسیل و بازیکنانی که دارد قطعا در لیگ می ماند. این یک شعار نیست و می توانید آن را در عملکرد تیم ما ببینید. در تمام دیدارهای نیم فصل دوم سعی کردیم حداقل یک امتیاز بگیریم و موفق شدیم. حتی در بازی هایی که باختیم، موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم و به نظرم این عملکرد برای ما خیلی خوب است.

موتلفه زاده به مصاحبه سرمربی گل گهر که در پایان بازی گفته بود از حریف چیزی ندیده است واکنش نشان داد. باید بگویم، او می تواند چشمانش را باز کند و حالا همه چیزهایی را که قبلا ندیده است ببیند. به او توصیه می کنم فیلم مسابقه را ببیند تا بفهمد چرا مساوی شد، زیرا فکر می کنم او مسابقه را درست ندیده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی