زمان احتمالی شروع نیم فصل دوم لیگ یک


سرویس خبر شماره: 1988904
2 ژانویه 1402 در 1:08 ب.ظ.
670

0نقطه نظر

نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشور احتمالا از اواسط بهمن ماه آغاز خواهد شد.

زمان احتمالی شروع نیم فصل دوم لیگ یک

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیم فصل اول لیگ برتر پس از 17 هفته، چهارشنبه هفته گذشته (8 آذر) با برگزاری دیدارهای باقی مانده از هفته هفدهم به پایان رسید.

برخی منابع خبری اعلام کرده اند که مسابقات لیگ یک به دلیل جام ملت های آسیا حدود یک ماه و نیم تعطیل است. از آنجایی که تعداد هفته های لیگ یک نسبت به سایر لیگ ها بیشتر است، همزمان با برگزاری جام ملت ها، سازمان لیگ باید دو هفته از نیم فصل دوم لیگ یک را پس از مسابقات تیم ملی برگزار کند. . در مرحله مقدماتی

بنابراین، کمیته مسابقات لیگ در نظر دارد: نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک را قبل از مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال جام ملت ها آغاز کند. البته طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی سازمان لیگ، تاریخ برگزاری هفته اول دور برگشت (هفته هجدهم) پنجشنبه (21 بهمن) یعنی قبل از مسابقات مذکور خواهد بود.

اما هفته نوزدهم یعنی هفته دوم نیم فصل دوم احتمالا 18 بهمن همراه با یکی از بازی های نیمه نهایی و قبل از بازی فینال برگزار می شود. که در تاریخ یا نزدیک به تاریخ برنامه ریزی شده هفته 19 برگزار می شود، زمان مسابقات این هفته نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد.

اگرچه گفته می شود سازمان لیگ در نظر دارد چهارمین دوره جام حذفی را در پایان بهمن ماه برگزار کند، اما برنامه دقیق این دوره از مسابقات نیز به پایان نیم فصل لیگ برتر بستگی دارد.

لازم به ذکر است نقل و انتقالات زمستانی و نیم فصل لیگ یک نیز از شنبه 7 بهمن ماه آغاز و تا پنجشنبه 3 اسفند ادامه خواهد داشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی