پرسپولیس با دو مهاجم: آخرین موقعیت های باهویی


کد اطلاعات: 1988913
2 ژانویه 1402 در 1:29 بعد از ظهر |
10.5 هزار امتیاز خبر|

21نقطه نظر

با توجه به گل نبیل باهویی در اهواز، او حالا برای دیدار مقابل شمس آذر مدعی ترکیب اصلی است.

پرسپولیس با دو مهاجم: آخرین موقعیت های باهویی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از معادلات مجهول ترکیب پرسپولیس مقابل شمس آذر بازیکن خط حمله خواهد بود.

با توجه به اینکه به نظر می رسد یحیی گل محمدی در بازی خانگی مقابل نماینده قزوین به سیستم قبلی خود برمی گردد و احتمالاً قبل از مهاجم سایه از یک مهاجم استفاده می کند، معادله جدید ترکیب اصلی قرمزها مهاجم خواهد بود و او مشخص نیست. از این پست که شهاب زاهدی به میدان می رود یا اینکه نبیل بهویی تعمیر می شود.

محرومیت شهاب زاهدی در دیدار مقابل هواداران تهرانی باعث شد نبیل باهویی شروع شود. این مهاجم سوئدی مراکشی در دیدار با استقلال تاجیکستان در دوشنبه نیز شروع کرد و پیش از آن در دیدار با صنعت نفت آبادان در ترکیب اصلی قرار گرفت.

باهویی در دو بازی اول که به ترکیب اصلی راه یافت، چیز خاصی از خود نشان نداد، اما در دیدار با هواداران کمی امیدوارتر شد.

بهویی فرصت کوتاهی برای حضور در دربی 102 داشت اما در اهواز دقایقی پس از ورود به زمین موفق به گلزنی شد و اولین گل خود را با پیراهن پرسپولیس به ثمر رساند.

باهویی با این حساب حالا رقیب جدی شهاب زاهدی در خط حمله است و شاید برای بازی فردا به ترکیب اصلی تیمش بپیوندد. البته شهاب زاهدی در دو بازی اخیر هم سخت کوش به نظر می رسید و بدون توپ هم خوب کار می کرد، ضمن اینکه در اهواز هم بدشانس بود که گل نزد و توپش با کمترین اختلاف ممکن از بالای دروازه بیرون آمد.

در عین حال بحث استفاده از این دو مهاجم در کنار هم قابل بحث است که با توجه به نیاز پرسپولیس به برد می تواند به عنوان گزینه کادر فنی سرخ ها مطرح شود. این دو مهاجم در دیدار با استقلال خوزستان حدود 30 دقیقه با هم بازی کردند که اولین بار در این فصل بود که یحیی از دو مهاجم در کنار هم استفاده کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی