ستاره سپاهان قبل از مصدومیت (عکس)


سرویس خبر شماره: 2016359
3 مه 1403 در 4:08 ب.ظ.
6.1 هزار امتیاز خبر|

7نقطه نظر

فرشاد احمدزاده نتوانست نیمه اول دیدار مقابل ملوان را در ورزشگاه سیروس به پایان برساند.

ستاره سپاهان قبل از مصدومیت (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپاهان به مصاف ملوان رفته بود که سه مصدومیت معروف داشت. محمد دانشگر به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف مدت هاست از دسترس کادرفنی دور بوده و محمدجواد حسین نژاد و رضا اسدی دو مصدوم دیگر اردوی طلای پوشان هستند که به نظر می رسد طی چند روز آینده بتوانند به تمرینات بازگردند.

در این شرایط و در فصلی که هواداران سپاهان و ژوزه مورایس مصدومیت های زیادی را متحمل شدند و به خاطر آن متحمل آسیب های زیادی شدند، مصدومیت فرشاد احمدزاده خبر بد دیگری بود که در دقایق پایانی نیمه اول با آن مواجه شد. بازی مقابل ملوان در انزلی شد. باشگاه سپاهان هنوز اطلاعات دقیقی از میزان مصدومیت فرشاد احمدزاده، ستاره تکنیکی و سرعتی خط حمله این تیم منتشر نکرده است، اما هواداران این تیم و موریس امیدوارند در زمانی که این تیم در آستانه پیروزی مجدد قرار دارد. و در شرایط خوبی قرار دارد، این بازیکن می تواند در 6 بازی به میدان برود. بازی های باقی مانده لیگ برتر و در رقابت های حذفی به این تیم کمک خواهد کرد.

2013778

مصدومیت احمدزاده از ناحیه پا بود و باید دید شماره 10 سپاهان برای دیدار مقابل سپاهان در اهواز به همراه این تیم به خوزستان سفر می کند یا خیر. این دیدار قرار است 7 اردیبهشت برگزار شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی