شوخی اینستاگرامی ستاره سیتی در اتحادیه فوتبال انگلیس


سرویس خبر شماره: 2015983
2 مه 1403 ساعت 04:52
359 امتیاز خبر

0نقطه نظر

دفعه بعد کمتر استراحت می کنیم

روبن دیاز برنامه ریزی و فشرده سازی مسابقات فدراسیون فوتبال انگلیس را به سخره گرفته است.

شوخی اینستاگرامی ستاره سیتی در اتحادیه فوتبال انگلیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی امشب توانست با برتری مقابل چلسی به فینال جام حذفی راه یابد. آنها عصر چهارشنبه در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 120 دقیقه مقابل رئال مادرید به میدان رفتند و پس از 3 روز در ومبلی لندن به مصاف چلسی رفتند.

اگرچه آنها در دیدار امشب پیروز شدند، اما پس از دقایق زیادی خستگی در پای بازیکنان مشهود بود. کار به جایی رسید که حتی پپ گواردیولا در بحث های بعد از بازی خود از برنامه ریزی بازی انتقاد کرد.

او گفت: «نمی‌دانم امروز چگونه زنده ماندیم، واقعاً نمی‌دانم. من نمی فهمم چرا یک روز دیگر به ما فرصت ندادند تا جام حذفی را بازی کنیم؟ شکست مقابل رئال مادرید برای ما مثل یک مشت به صورت بود.

2013211

چرا امروز و فردا بازی کنیم وقتی کاونتری، چلسی و یونایتد در میانه هفته بازی نکردند؟ چرا یک روز بیشتر برای سلامت بازیکن نداریم؟ به من بگویید چگونه تیم خود را برای بازی مقابل چلسی در بهترین شرایط ممکن آماده می کنید؟ چگونه؟ غیر ممکنه! هیچ شانسی وجود ندارد.»

گواردیولا تنها کسی نیست که از برنامه عصر امروز اتحادیه فوتبال انگلیس انتقاد کرده است. روبن دیاز که امشب 120 دقیقه مقابل رئال بازی کرد و در اوایل نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد، پس از بازی در پستی اینستاگرامی نوشت: شاید دفعه بعد، یک روز کمتر استراحت کنید. یک فینال دیگر، بچه ها! من به همه ما افتخار می کنم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی