منچستریونایتد وارد رقابت 120 میلیون یورویی برای جذب جمال موسیالا فوق ستاره بایرن مونیخ شد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


گفته می شود منچستریونایتد به رقابت برای جذب جمال موسیالا، هافبک بایرن مونیخ که مورد توجه اکثر باشگاه های نخبه اروپایی است، پیوسته است.

انتظار می رود یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال یک هافبک باشد – نیازی که فقط در صورت ترک کازمیرو و کریستین اریکسن از باشگاه ضروری تر خواهد شد.

کاسمیرو همچنان قویاً با انتقال به لیگ حرفه ای عربستان در ارتباط است، در حالی که اریکسن، که نارضایتی خود را از زمان بازی که از زمان ظهور کوبی ماینو دریافت کرده است پنهان نکرده است، در رادار قرار گرفته است. غول سوپر لیگ گالاتاسرای.

گزارشی شوکه کننده از نشریه اسپانیایی Fichajes حاکی از آن است که یونایتد در حال بررسی یک خرید هنگفت برای موسیالای بایرن است.

این روزنامه گزارش می دهد که شیاطین سرخ “ستاره در حال ظهور” را “توجه کرده اند”.

موسیالا که دو سال پایانی قراردادش با بایرن را سپری می‌کند، پیش از شروع بازار نقل و انتقالات تابستانی با منچسترسیتی، رئال مادرید و پاری سن ژرمن مورد توجه قرار گرفته است.

با در نظر گرفتن آینده او، قابل درک است که این غول های فوتبال مراقب وضعیت او هستند.

این استعداد جوان خرید ارزانی نخواهد بود، زیرا برآوردها حاکی از آن است که انتقال او می تواند حدود 120 میلیون یورو باشد، مبلغی که با توجه به نیاز یونایتد به سرمایه گذاری در بخش های مختلف تیم، می تواند چالشی برای یونایتد باشد.

Fichajes اضافه می کند که به نظر می رسد من سیتی در مقایسه با تیم تن هاگ، مقصد بسیار محتمل تری برای موسیالا با رتبه بالا باشد. قهرمان فعلی لیگ برتر از منابع مالی تقریبا نامحدود خود می بالد و در حال برنامه ریزی برای جایگزینی برای ایلکای گوندوگان است که تابستان گذشته به بارسلونا پیوست و کوین دی بروین پیر.

برای بایرن در این فصل، موسیالا 12 گل و 6 پاس گل در 36 بازی در تمام رقابت ها به ثمر رسانده است.

با این حال، به سختی باید یونایتد را کاندیدای واقع بینانه برای تضمین خدمات موسیالا در نظر گرفت. بازیکنی با کالیبر 21 ساله تنها به احتمال زیاد آلیانز آرنا را برای خواستگارانی ترک خواهد کرد که شانس رقابت برای بالاترین افتخارات و بزرگترین جام ها را برای او تضمین کنند. یونایتد نمی تواند در حال حاضر این فرصت را به او بدهد زیرا آنها باشگاهی هستند که در میانه یک پروژه بلندمدت قرار دارند.

علاوه بر این، همانطور که توسط Fichajes اشاره شده است، قهرمانان 20 بار انگلیس در موقعیتی نیستند که بتوانند چنین مبالغ مضحکی را فقط بر روی یک بازیکن بپاشند، در حالی که چندین منطقه دیگر از زمین وجود دارد که باید فوراً به آنها رسیدگی شود.

اگر گزارش‌های فیخاجس توسط منابع موثق‌تر در مورد علاقه یونایتد به موسیالا اثبات نشده باشد، عاقلانه است که این شایعات را صرفاً حدس و گمان و حدس امیدوارکننده بدانیم.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/22/manchester-united-enter-e120m-transfer-race-for-bayern-munich-superstar-jamal-musiala-279241/ منبع: