آرتتا: باشگاه در شش سال گذشته خود را نشان داده است

ما بازیکنان و محیط های بسیار متفاوتی نسبت به سال گذشته داریم. فکر می کنم هماهنگی بین تیم، کادر فنی و هواداران کاملا متفاوت است و این روند برای تیم بسیار مفید است. ثبات نتایج افزایش یافته است، ما سعی می کنیم هر روز وضعیت را بهبود بخشیم و احتمالاً نتیجه کاری که یک سال پیش انجام دادیم همان چیزی است که امروز می بینید.

ما می خواهیم بجنگیم تا از غیبت در اروپا نهایت استفاده را ببریم و سعی کنیم اوضاع را برگردانیم و از این موقعیت استفاده کنیم. وستهام در این فصل چه در لیگ برتر و چه در لیگ اروپا بسیار خوب بوده است. آنها تیم بزرگی دارند و همچنین گزینه های مختلفی برای تغییر بازیکنان و حفظ سطح تیم خود دارند.

میشل آرتتا، سرمربی آرسنال تاکید کرده که کار تیمش تا پایان فصل بسیار سخت خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1822037 |
09 ارديبهشت 1401 ساعت 21:50 |
6,587 |

1نظرات

تمدید قرارداد یورگن کلوپ؟ زمان کافی برای تصمیم گیری داریم و سایر تیم ها می خواهند شرایط را در بهترین سطح نگه دارند. یورگن کلوپ نشان داد که در شش سال گذشته چه دستاوردهایی برای لیورپول داشته است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مایکل آرتتا گفت: “روزها و هزارتوهای سخت در طول فصل وجود خواهد داشت و همه ما تیم های سختی در پیش داریم. همه ما می دانیم که پیروزی در بازی های لیگ برتر چقدر سخت است، اکنون دو نتیجه بسیار خوب.” ما را در موقعیت خوبی قرار دهید و ما این کار را دوباره مقابل وستهم انجام خواهیم داد، زمانی که بتوانید لیگ برتر را پشت سر هم و در خانه قهرمان کنید، سکوی پرتاب بزرگی پیش روی خود دارید و چیزهای دیگر. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال که با نتایج خوب هفته های گذشته به رده چهارم جدول لیگ برتر رسیده، حالا باید در یک بازی سخت به مصاف وستهام برود. میکل آرتتا، سرمربی جوان توپچی ها در نشست خبری درباره این دیدار و البته تمدید قرارداد یورگن کلوپ با لیورپول صحبت کرد.