آرن اسلات کیست؟ نام جدید به عنوان سرمربی بعدی لیورپول – باشگاه لیورپول پیوند خورده است

آخرین نامی که در بحث سرمربی بعدی لیورپول مطرح شده، آرن اسلات فاینورد است، اما او کیست و چه چیزی می تواند در آنفیلد ارائه دهد؟

ما به کشف اینکه چه کسی جانشین یورگن کلوپ در این تابستان خواهد شد، نزدیک نیستیم، اما روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ، آخرین نفری بود که کاملاً منتفی شد – او برای مذاکره با وستهم به انگلیس رفت.

اسلات به سرعت تبدیل به محبوبیت جدید در بین کتاب‌سازان شده است، اما از آنجایی که برای بسیاری از آنها یک مقدار نسبتا ناشناخته خواهد بود، اجازه دهید او را کمی بهتر بشناسیم.

چه سبک فوتبالی بازی می کند؟

اسلات آرن در هلند باقی مانده است (ریچارد سلرز/ PA)

این بازیکن 45 ساله تمام دوران بازی خود را در هلند گذراند و تا به امروز نیز مسیر مشابهی را در مدیریت دنبال کرده است، ابتدا با آلکمار و در حال حاضر فاینورد.

او ترجیح می‌دهد از ترکیب 4-2-3-1 استفاده کند، اما سخت نیست، سبک او قبلاً توضیح داده شده بود. من به عنوان “فوتبال هجومی پرانرژی در 4-3-3 یا 4-2-3-1 با دو هافبک عمیق و تکیه بر وینگرها برای ایجاد موقعیت.”

تیم فاینورد او که او از سال 2021/22 هدایت آن را برعهده داشت، در حال حاضر بهترین رکورد دفاعی در اردیویسه – دریافت تنها 23 گل در 30 بازی – و دومین گل زده (77) را دارد.

همانطور که در صدای مربیان آمده است، اسلات “بیش از حد به فشارهای بالا متعهد نمی شود” و تیم هایش “راحت می کنند به یک بلوک محفوظ تر بیفتند” اگر فرصتی برای برنده شدن توپ وجود نداشته باشد.

تفاوت اساسی با لیورپول تحت هدایت کلوپ.

او رویکرد خود را چگونه توصیف می کند؟

او یک فوتبال جذاب و تهاجمی بازی می کند و کسی است که از اعتماد در جوانی نمی ترسد، در حالی که مهارت های مدیریتی او نیز به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفته است.

اسلات رویکردی مبتنی بر مالکیت دارد و از تیمش می‌خواهد که شدید باشد، او طرفدار حرکات معمولی نیست – که می‌تواند انتقالی از کلوپ باشد.

اسلات در توضیح رویکرد خود با فاینورد به یوفا گفت: ما تیمی تهاجمی هستیم که دوست داریم توپ زیادی در اختیار داشته باشیم و با شدت بازی می کنیم.

زمانی که ما توپ را در اختیار نداریم، می‌خواهیم با تهاجمی بودن و پرس کردن توپ را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست آوریم. من فکر می کنم ما تیمی هستیم که شکست دادن آن سخت است.»

جمله آخر چیزی است که ما همیشه از کلوپ شنیده ایم!

او تنها پنج سال است که یک مربی ارشد بوده است، اما با سبک مارسلو بیلسا مقایسه کرده است.

او چه برد و فاینورد چه گفته است؟

2WGRKR0 آلکمار، هلند.  04 فوریه 2024. آلکمار - آرنه اسلات مربی فاینورد در جریان بازی اردیویژه بین AZ و فاینورد در ورزشگاه AFAS در 4 فوریه 2024 در آلکمار هلند.  اعتبار: تصاویر جعبه به جعبه / اخبار زنده الامی

با حضور در فینال لیگ اروپا در اولین فصل حضورش در این باشگاه، و کسب عنوان Eredivisie در دومین فصل و جام KNVB در سومین فصل، قابل درک است که Slot مورد توجه قرار گرفته است.

تنها تابستان گذشته، او کاندیدای قوی برای هدایت تاتنهام بود و علیرغم توجه روزافزون، مدیر فنی فاینورد، دنیس ته کلوزه، با این فرض کار می‌کند که امسال در جستجوی سرمربی جدید نخواهد بود.

او به Voetbal International گفت:

من فکر می کنم منطقی است که او در چنین موقعیت خوبی قرار دارد. این خیلی خاص است که او در سال های اخیر چگونه خود را نشان داده و واقعاً چهره ای به فاینورد داده است.

ما با تمدید قرارداد او پاسخ دادیم. در هر صورت فرض را بر این می گذاریم که او نیز سال آینده مربی ما باشد.

ما قبلاً این وضعیت را تجربه کرده ایم و به خوبی از منافع خود مراقبت خواهیم کرد.»

او به عنوان یک مدیر چگونه است؟

کار لیورپول همه‌جانبه است، یک مربی نمی‌تواند به سادگی یک کادر را علامت بزند، او باید تعداد زیادی تیک بزند – و بسیاری از آن‌ها حول شخصیت می‌چرخند.

Sky Sports قبلاً او را فردی جذاب، مودب، بسیار خندان، حضور گرم و جذاب و بامزه توصیف کرده بود.

دنیس ون ارسل، از شبکه تلویزیونی ملی هلند، آر تی وی، توضیح داد: “البته او می تواند با بازیکنانش عصبانی باشد.” اما او همچنین بازوی خود را دور آنها می گیرد. آنها او را دوست دارند زیرا او در باشگاه هارمونی ایجاد کرده است.

اگر تعجب می‌کردید، او می‌تواند به زبان انگلیسی روان صحبت کند، و در مدتی که تاتنهام در سال گذشته لینک شد، به نقل از اسکای اسپورت، در مورد برنامه‌های آینده‌اش صحبت کرد.

او گفت: قدم بعدی من باشگاهی در هلند نخواهد بود.

“اگر این قدم بعدی من است، پس من کاملا شکست خورده ام. گام بعدی عادی رفتن به خارج از کشور خواهد بود و من همیشه گفته ام بهترین لیگ دنیا لیگ برتر است.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/who-is-arne-slot-the-new-named-linked-as-next-liverpool-manager/ منبع: