مبارزه برای دستمال گرانبهای لیونل مسی!


سرویس خبر شماره: 2016560
4 مه 1403 در 2:01 ب.ظ.
3000 |

2نقطه نظر

یک دعوای حقوقی جدی بر سر دستمال سفره ای که لیونل مسی، ستاره آرژانتینی اولین قراردادش را با بارسا روی آن نوشته بود، به وجود آمده است.

مبارزه برای دستمال گرانبهای لیونل مسی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هواداران بارسلونا و بسیاری از فوتبالدوستان به خوبی از ماجرای امضای قرارداد مسی با بارسلونا بر روی دستمال سفره و ارزش و اهمیت این قرارداد نمادین برای این باشگاه و هواداران این ستاره آرژانتینی آگاه هستند.

اکنون به نظر می رسد که اختلاف حقوقی جدی بر سر مالکیت این دستمال به وجود آمده است. درگیری بین جوزپ ماریا مینگیا، مدیر برنامه های کهنه کار، و هوراسیو گاگیولی که در آن زمان در آرژانتین کار می کرد، به وجود آمد.

گاگیولی در متنی که از سوی وکلای خود فرستاده می‌گوید: «این دستمال همیشه متعلق به من بوده است و مینگیا حقیقت را در این باره نمی‌گوید. من در چندین نوبت به‌عنوان صاحب این دستمال به‌طور رسمی و علنی در رسانه‌ها شناخته شده‌ام. هیچ کس هرگز این گفته را انکار نکرده است، نه مینگیا و نه هیچ کس دیگری.

2014094

سخنان مینگیا پر از تناقض و دروغ است. یک روز گفت که این دستمال در پرونده ای در دفترش است و در این مدت به آن سر نزده است و روزی دیگر مدعی شد من آن دستمال را بعد از مسابقه به خانه برده ام.

این اظهارات نشان می دهد که این کیف هرگز در دفتر کار و یا در هیچ پرونده ای پیدا نشده است. این اظهارات متناقض هستند زیرا مینگیا هرگز نمی دانست این دستمال کجاست زیرا هرگز به او تعلق نداشت. او همیشه می دانست که دستمال جلوی من است و از دسامبر 2000 به بعد دیگر هیچ وقت از من نپرسید.

اکنون او صرفاً از توجه جهانی برای فروش این دستمال استفاده می کند تا جایگاه خود را در رادیو و تلویزیون به بهای عدم ارائه حقیقت بالا ببرد. من به فکس ارسالی او و حراجی در 18 مارس 2024 پاسخ دادم، ضمناً باید اشاره کنم که هرگز راننده خانواده مسی نبوده ام.»

مجله اخبار فوتبال خارجی