استقلال/پرسپولیس هنگام ارائه پیشنهاد 600 هزار دلاری خواستار کسر امتیاز شد!



در حالی که با جذب بلانکو توسط استقلال، امور نقل و انتقالات تیم های مدعی شدت بیشتری گرفته و هواداران این تیم درگیر درگیری مجازی با یکدیگر شده اند، باشگاه پرسپولیس شکایت مهمی از استقلالی ها به ثبت رسانده است.

اولین شکایت از سوی باشگاه پرسپولیس در تاریخ 6 مهرماه به سازمان لیگ ارسال شد که در آن قرمزها به موارد مختلفی از جمله حداقل قرارداد چند بازیکن و مربی استقلال اشاره کرده و خواستار رسیدگی شدند.

ضمناً باشگاه پرسپولیس روز شنبه شکایت دیگری را به سازمان لیگ ارسال خواهد کرد.

نکته مهم این است که اساسا باشگاه پرسپولیس باید شکایات خود را به سازمان لیگ ارسال کند و این سازمان شکایت ها را به کمیته های مختلف فدراسیون که این بار کمیته انضباطی است منتقل کند.

باشگاه پرسپولیس تخمین می زند که برای بلانکو 600 هزار دلار پیشنهاد داده است، اما به دلیل قیمت کم پیشنهاد به ایران و پرسپولیس نیاید و حالا استقلال شهرپوشان را متهم می کند که پول بیشتری به این بازیکن پرداخت کرده است. در حالی که گفته می شود قرارداد او با استقلال 300 هزار دلار ثبت شده است.

قرمزها که امتیاز یک امتیازی خود را از دست دادند، امیدوارند با این آزمون استقلال را محکوم کنند تا آبی ها نیز در جدول رده بندی متضرر شوند؛ گلی که در روزهای آینده فوتبال ایران را بیشتر جنجالی خواهد کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال