اقدام باورنکردنی رئیس لالیگا در واکنش به فاجعه ال کلاسیکو / فناوری خط دروازه چندان خوب نیست! + عکس

لالیگا در دیدار یکشنبه شب رئال مادرید و بارسلونا به دلیل نبود فناوری خط دروازه به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و خاویر تباس، رئیس لالیگا به این موضوع واکنش نشان داد.

ال کلاسیکو در برنابئو 1-1 بود که لمینه یامال گل زد اما آندری لونین توپ را پس گرفت و VAR نتوانست تشخیص دهد که توپ از خط عبور کرده است یا خیر، بنابراین داور گل را مردود اعلام کرد. لیگ هایی مانند لیگ برتر انگلیس مجهز به فناوری تشخیص گل هستند و می توانند چنین اتفاقاتی را در عرض چند ثانیه بررسی کنند و داوران سیگنالی را در ساعت خود دریافت می کنند تا بدانند یک گل باید مردود یا پذیرفته شود.

چنین فناوری در لیگ برتر اسپانیا وجود ندارد و ال لارگوئرو گزارش می دهد که خاویر تباس نمی خواهد 2.6 میلیون یورو برای آن هزینه کند. هواداران باور نمی کردند که گل یامال مردود اعلام شود، اما تباس به سرعت از کمبود فناوری لیگ خود دفاع کرد. رئیس لالیگا چند مطلب در شبکه اجتماعی منتشر کرد هواداران بارسلونا نیز از او انتقاد کردند و گفتند این اولین بار است که رئیس لیگ علنا ​​از یک تیم حمایت می کند.

این لحظه برای بارسلونا بسیار پرهزینه بود و این تیم به گل دیرهنگام جود بلینگهام تسلیم شد و امیدهای آنها برای قهرمانی در لالیگا بر باد رفت.

بیشتر بدانید:

اقدام باورنکردنی رئیس لالیگا در واکنش به فاجعه ال کلاسیکو / فناوری خط دروازه چندان خوب نیست!  + عکس

سرویس اخبار فوتبال خارجی