بالاخره سرنوشت تراکتور مشخص شد


سرویس خبر شماره: 2016699
5 مه 1403 در 01:12
7.6 هزار امتیاز خبر|

28نقطه نظر

سرمایه گذاری روی یحیی گل محمدی

باشگاه تراکتورسازی با انتخاب حمید مطهری مسیر خود را مشخص کرد.

بالاخره سرنوشت تراکتور مشخص شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آخرین ساعات روز سه شنبه خبر انتخاب حمید مطهری توسط مدیریت تراکتور به بیرون درز کرد. هرچند خبر «دستیاران هیجان انگیز» سرمربی تراکتورسازی پیش از این به هواداران تراکتورسازی کدهایی داده بود، اما بالاخره زمان انتشار این خبر فرا رسید و مطهری آماده سفر جذاب خود به تبریز شد.

او امروز برای انجام تمرینات تراکتورسازی و آغاز کار راهی تبریز می شود. این شروع مسیر جدیدی برای تراکتور خواهد بود که با انتخاب حمید مطهری آماده ورود به دوران جدیدی می شود.

انتخاب مطهری به این معناست که با وجود برخی موانع، تراکتور روی یحیی گل محمدی سرمایه گذاری کرده است. مسئولان باشگاه تراکتورسازی روز گذشته تمام تلاش خود را برای رفع این موانع انجام دادند و حالا به نظر می رسد این موضوع از کنترل آنها خارج شده و همه منتظر تصمیم نهایی در خصوص یحیی گل محمدی هستند.

البته تا زمانی که این مسائل حل نشود، مطهری در کنار محمد عسگری در تراکتورسازی حضور خواهد داشت تا ترکیب قبلی پرسپولیس این بار در تراکتورسازی شکل بگیرد تا صحنه برای نشستن یحیی کاملا آماده شود. روی صندلی سرمربی

2014326

زمانی که یحیی گواهینامه گرفت و سرمربی تراکتور شود، مطهری به عنوان دستیار او خدمت می کند. آنها در لیگ های نوزدهم و بیستم لیگ برتر پرسپولیس روی نیمکت حضور داشتند و مطهری همچنان فرد مورد اعتماد یحیی است.

حالا همه منتظر معرفی رسمی مطهری و رفع موانع یحیی گل محمدی سرمربی هستند تا ترکیب جذاب تراکتورسازی را تشکیل دهند، تیمی که بیش از آن برای فصل جاری ساخته شده، برای فصل آینده آماده شده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی