بحران ورزشگاه برای استقبال از استقلال – سپاهان


سرویس خبر شماره: 2016661
4 مه 1403 در 11:19 ب.ظ.
640 امتیاز خبر

0نقطه نظر

خطر تکرار اتفاقات بازی با فاجرسپاسی

استقلال ملاثانی آبی پوشان با بحران نداشتن ورزشگاه برای میزبانی از سپاهان مواجه شد.

بحران ورزشگاه برای استقبال از استقلال – سپاهان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتفاق عجیبی روز یکشنبه مقابل ورزشگاه غدیر اهواز رخ داد. جایی که به دلیل ناهماهنگی، حضور بازیکنان تیم های فجرسپاسی و استقلال آبی پوش ملاثانی در این ورزشگاه ممنوع شد، بنابراین این دیدار برگزار نخواهد شد و موضوع به کمیته انضباطی ارجاع خواهد شد.

در واقع به دلیل عدم کسب مجوزهای لازم از باشگاه استقلال خوزستان که به عنوان مالک فعلی ورزشگاه غدیر شناخته می شود، این دیدار با رقابت تیم های فجرسپاسی برای صعود به لیگ برتر برگزار نشد.

حالا تیم سیاوش اکبرپور باید سه روز دیگر یعنی 18 اردیبهشت در دیداری از مرحله یک شانزدهم جام حذفی میزبان سپاهان باشد. سران استقلال آبی پوش ملاثانی برای جلوگیری از تکرار این اتفاق نامه های لازم را به دو باشگاه استقلال خوزستان و فولاد خوزستان نوشتند تا علاوه بر این دیدار، سه بازی باقیمانده خانگی خود را نیز در مرحله اول انجام دهند. لیگ دسته در یکی از میدان های غدیر یا فولاد نباید برگزار شود.

اما درخواست اولیه آبی پوش ملاثانی استقلال برای میزبانی از سپاهان و برگزاری سه دیدار پایانی خانگی لیگ دسته اول با مخالفت استقلال خوزستان مواجه شد. امید علی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان در پاسخ به درخواست نماینده ملاثانی اعلام کرد به دلیل برگزاری دیدارهای تیم های بزرگسالان، امید و جوانان در ورزشگاه غدیر نمی توانند از استقلال استقبال کنند. ملاثانی.

در حال حاضر باشگاه فولاد پاسخی به درخواست باشگاه استقلال ملاثانی نداده است و در صورت مخالفت این باشگاه، محل دیدار شاگردان سیاوش اکبرپور و سپاهان به معضلی عجیب و بزرگ تبدیل خواهد شد.

2014260
2014259
2014258

مجله اخبار فوتبال داخلی