فصل خوبی با قلانوی نداشتم/آزاد شدن قرارداد بازیکنان؟ من فقط تو ایران دیدمش!


یکی از بازیکنانی که در زمستان 1389 به استقلال پیوست و عملکرد موثری از خود نشان داد گیلوید ساموئل بود. این بازیکن ساده لوح در ترینیداد و توباگو متولد شد، اما علاوه بر کشورش، پاسپورت انگلیسی نیز داشت و پیش از این در لیگ برتر جزیره بازی کرده بود.

ساموئل عموماً شخصیتی مرموز بود و در اردیبهشت 1396 به طور ناگهانی گزارش شد که وی در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داده است، البته بعداً عده ای ادعا کردند که آن مرحوم بازیکن سابق استقلال نبوده و به خاطر زندگی باعث چنین اتفاقی شده است. مشکل بیمه او شروع به تأمین معاش فرزندانش کرده و زنده است و با هویت دیگری زندگی می کند!

در 13 اردیبهشت 1392 و پس از پایان لیگ سیزدهم، بازیکن سابق استقلال درباره شرایط استقلال و دلایل ناکامی خود و این تیم به خبرروزی توضیح داد: نتوانستم فصل خوبی را رقم بزنم و هواداران را خوشحال کنم. به ثمر رساندن گل ها به خاطر تاکتیک های امیر قلانوی. البته با سرمربی استقلال هم در این مورد صحبت کردم و او احساس کرد که گاهی در فوتبال از بازیکنی در پست غیرتخصصی استفاده می شود. در مورد ناکامی استقلال هم فکر می کنم دقیقا به همان دلایلی که توضیح دادم این اتفاق افتاد.

ساموئل همچنین در خصوص انتشار رقم قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: من در لیگ های معتبر فوتبال بازی کرده ام و شرایط را می دانم. این اولین بار بود که این اتفاق را می دیدم. به نظر من آزاد شدن قرارداد بازیکنان چیزی است که فقط در ایران اتفاق می افتد.

تور خبری ساموئل: فصل خوبی با قلعهنوی نداشتم/آزاد شدن قرارداد بازیکنان؟  من فقط تو ایران دیدمش!



سرویس داخلی اخبار فوتبال