بررسی بازی های باقی مانده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر / دو استقلالی راه آبی ها برای قهرمانی



چهارشنبه هفته آینده ۲۲ اردیبهشت پرسپولیس در تهران میزبان سپاهان است و استقلال در تبریز به مصاف تراکتور می رود. خیلی ها هفته بیست و پنجم را حساس ترین هفته باقیمانده رقابت ها می دانند چرا که سپاهان و تراکتور پربازده ترین تیم های ایران به حساب می آیند و هر دو دیدار سختی دارند.

پرسپولیس در هفته بیست و ششم در قائم شهر به مصاف نساجی می رود و استقلال در خانه میزبان ذوب آهن است. آبی ها در بازی رفت مقابل ربیعی به تساوی یک بر یک دست یافتند و پرسپولیس در تهران یک بر صفر نساجی را شکست داد، اما بازی در قائم شهر مانند تبریز بسیار دشوارتر است.

تهران در هفته بیست و هفتم استقلال میزبان تیم سابق جواد نکونام است که در دیدار رفت مقابل این حریف به تساوی بدون گل دست یافت. پرسپولیس از آنجایی که در بازی رفت یک بر صفر پیروز شد و حالا با مسعود شجاعی هواداران تیم بهتری شده اند، باید با هواداران مساوی کند.

استقلال در هفته بیست و هشتم در قائم شهر به مصاف نساجی می رود. پرسپولیس در هفته بیست و ششم به کجا می‌رود. شاگردان ساکت الهامی یکی از تاثیرگذارترین تیم‌های قهرمانی استقلال یا پرسپولیس هستند. پرسپولیس این هفته میزبان استقلال خوزستان است که مثل نساجی برای بقا می جنگد و باید بدانید بازی مقابل چنین تیم هایی چقدر سخت است (پرسپولیس در اهواز 2 بر 2 مساوی کرد).

گل گهر در هفته بیست و نهم استقلال میزبان گل گهر است که در بازی رفت مقابل این تیم به تساوی یک بر یک دست یافت و پرسپولیس در قزوین به مصاف شمس آذر می رود. پرسپولیس با یحیی در تهران 2 بر یک شمس آذر را شکست داد اما بازی در قزوین به دلیل حضور پرشمار پرسپولیسی ها در آن شهر سخت تر است.

استقلال هفته گذشته احتمالا برای قهرمانی بدون تماشاگر باید با پیکان عنایتی مبارزه کند و پرسپولیس میزبان مس رفسنجان است که با محرم نویدکیا تغییر کرد و استقلال را از جام حذفی حذف کرد. در نهایت نمی توان گفت که مثلا بازی های استقلال سخت تر است و هر هفته یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی می تواند امتیاز بگیرد. پیش بینی می شود مبارزه برای قهرمانی حداقل تا هفته بیست و نهم ادامه داشته باشد و جذابیت ترقه ها ادامه داشته باشد.

استقلال در 6 هفته اخیر با 2 مربی استقلالی (ساکت الهامی و رضا عنایتی) روبرو خواهد شد که دیدارهای سختی است.

بیشتر بخوانید: پایان سال های انتظار; استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند



سرویس داخلی اخبار فوتبال