بررسی DBF: چرا هیچ زن در گروه شما وجود ندارد؟

جونز که در سال 2003 به عنوان بازیکن قهرمان جام جهانی شد و از سال 2016 تا 2018 مربی تیم ملی زنان بود، در جای دیگری گفته است که امیدوار است تیم مردان در مسابقات قهرمانی اروپا “شور و هویت” را بازیابد، زیرا به تیم اجازه می دهد تا موفق شدن .

وی در پاسخ به این سوال که چگونه می توان شور و عشق را به تیم ملی بازگرداند، گفت: باید در جام ملت های 2024 از برتری خانگی برخوردار باشیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

استفانی جونز، مربی سابق تیم ملی فوتبال زنان آلمان از کارگروهی که فدراسیون فوتبال این کشور برای تیم ملی تشکیل داده است، انتقاد کرد.

بررسی DBF: چرا هیچ زن در گروه شما وجود ندارد؟

جونز همچنین به خبرگزاری dpa گفت: “من مخالفتی با افراد حاضر در آن ندارم، اما این گروه ضربت می‌توانست متنوع‌تر باشد و مثلاً از افراد بین‌المللی استفاده شود.” همچنین ممکن است نیاز به دید بیرونی از ورزش دیگری داشته باشید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از حذف تیم ملی فوتبال کشور از مرحله گروهی جام جهانی 2022، برای بازیابی این تیم برای حضور در یورو 2024، کارگروهی به سرپرستی برند نویندورف و با حضور کارل هاینز رومنیگه تشکیل شد. ، ماتیاس سامر که توسط رودی فولر، الیور کان و الیور مینتزلاف آموزش دیده اند.


سرویس خبر شماره: 1860551
30 دسامبر 1401 در 06:25 ب.ظ
3.2 هزار |

0نقطه نظر

باید شور و هویت را به تیم ملی پس داد

پس از اعلام اسامی اعضای این کارگروه، آلاموت شولته دروازه بان و مارتینا فوس تکلنبرگ، مدیر فعلی تیم ملی بانوان آلمان از حضور نداشتن یک زن در این کارگروه انتقاد کردند و اکنون نیز همین مشکل، انتقاد از استفانی جونز، مربی سابق تیم ملی فوتبال زنان آلمان نیز در ادامه حضور داشت.