برنده شدن لذت بخش است / من از 32 بازیکن در این مسابقات استفاده کردم

اخبار فوتبال خارجی –

او افزود: «برنده شدن به این شکل واقعاً سرگرم کننده است. تا زمان قهرمانی اعضای تیم زحمت کشیدند و در این موفقیت سهیم بودند. این چیزی است که برای من با ارزش ترین است. لیورپول در این فصل از 32 بازیکن مختلف در جام اتحادیه استفاده کرده است که اگر تیاگو آلکانتارا در گرم کردن قبل از بازی خودش را مصدوم نمی کرد، این تعداد می توانست 33 بازیکن باشد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از پیروزی 11-10 تیمش مقابل چلسی در ضربات پنالتی در فینال جام حذفی گفت: «به معنای واقعی کلمه دیوانه بود. انگار دو شیر به جنگ رفته بودند. آنها شروع بهتری داشتند اما کم کم ما بهتر شدیم. با شروع نیمه دوم، چلسی دوباره بهتر شروع کرد و ما دوباره کنترل اوضاع را به دست گرفتیم. همه در زمین خسته بودند و فقط می خواستند بازی تمام شود. سپس یک پنالتی بود و من یکی از دیدنی ترین بازی های عمرم را دیدم.

پنالتی که منجر به پیروزی لیورپول شد توسط کیومین کلهر، دروازه بان ذخیره آن تیم به ثمر رسید و به همین دلیل مورد توجه ویژه باشگاه قرار گرفت. او گفت: «حتی در فوتبال حرفه‌ای هم باید جایی برای ابراز احساسات وجود داشته باشد. کلهر پسر جوانی است که شایسته حضور در تمامی مسابقات است. من علاوه بر اینکه مربی هستم، یک انسان هم هستم. این بار بعد انسانی من غالب شد و باعث شد احساساتم را نسبت به او اینگونه بیان کنم و می دانم که او لیاقتش را دارد.»



سرویس اخبار فوتبال خارجی