به خانه خوش آمدی برادر سیا!

سیاوش یزدانی بعد از ناکامی های زیادی که در استقلال داشت، احساس می کند به خانه برگشته است.

به خانه خوش آمدی برادر سیا!

1797954
دوران حضور سیاوش یزدانی در استقلال پر فراز و نشیب بود و در نهایت رابطه او با سرمربی پرتغالی آبی ها که از ابتدای فصل بیست و دوم تیره شده بود، قطع شد و ساپینتو پس از اتفاقات لیگ برتر به باشگاه اعلام کرد. بازی رفت لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان. کردها دیگر نیازی به این مدافع ندارند.
انتخاب سپاهان بعد از اتفاقاتی که در آخرین بازی با استقلال برای یزدانی افتاد برای یزدانی آسان نبود، اما وقتی دید درهای باشگاه پشت سرش بسته می شود و با آغوش باز مورد قبول مورائیس و باشگاه سابقش سپاهان قرار می گیرد. تصمیمی که حتی دو سه روز بعد از اعلام عدم استقلال، کاری را که از آن می ترسید انجام داد و به تیم قدیمی خود بازگشت.
یزدانی ساعتی پیش به مجموعه باغ فردوس بازگشت تا اولین تمرین خود را با سپاهان انجام دهد. جایی که خاطرات لیگ هفدهم و هجدهم و همکاری با مربیانی چون کرانچار، ابراهیم زاده و امیر قلانوی را زنده می کند. جایی که او با وجود نیمکت نشینی در هفته های اول با تمرین و تلاش توانست خود را به فکر کرانچار تحمیل کند و امیر قلانویی; جایی که با چشمانی باز مورد استقبال قرار گرفت و چهره شادش در تمرین نشان از شادی و نشاط درونی او پس از روزهای پر استرسی که به خصوص سال گذشته با از دست دادن جایگاهش در تیم ملی و استقلال داشت، داشت.
به هر حال ماجرای یزدانی و استقلالی که شاید در یک نقطه هم نباشند بالاخره در ورزشگاه نقش جهان به پایان تلخی رسید. موضوع این است که شاید تیم اصلی یزدانی سپاهان باشد و او اینجا بیش از هر جای دیگری احساس آرامش و کفایت دارد.
داستان جدید زندگی حرفه ای سیاوش از سه شنبه این هفته با بازی سخت سپاهان مقابل فولاد خوزستان در غیاب 4 بازیکن کلیدی تیمش آغاز می شود و او هنوز نیامده و باید با تمام وجود راه جدید را قرض بگیرد.

1797953



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1868368
14 فوریه 1401 در 5:58 ب.ظ
41.9 هزار امتیاز خبر|

30نقطه نظر

حضور به موقع یزدانی در تیمی که دوستش دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیاوش یزدانی پس از درخشش در پیکان یکی از مهم ترین خریدهای کرانچار برای تقویت گلدن پوشان بود و اگرچه در لیگ هفدهم شرایط برای این مربی، سیاوش و سایر بازیکنان سپاهان خوب پیش نمی رفت و آنها فصل را در رتبه چهاردهم عجیب به پایان رساند. ، اما در لیگ هجدهم سیاوش یزدانی با عزت پورگز زیر نظر امیر قلعه نویی فصل متفاوتی را برای طلای پوشان در قلب خط دفاع رقم زد که تا هفته گذشته با پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی جنگید.
سیاوش یزدانی با پایان لیگ هجدهم پس از دو فصل حضور در اردوی سپاهان تصمیم به جدایی گرفت و آبی پوشان را برتن کرد. او در طول 3 سال و نیم حضورش در استقلال یکی از بازیکنانی بود که پس از 9 سال بدون قهرمانی در لیگ برتر توانست نقش مهمی در تحقق آرزوی قهرمانی هواداران تیمش ایفا کند و خب در نیم فصل دوم سرنوشت او را وارد دل ماجراهای عجیب و افسردگی کرد، او هم پیشروی کرد، اما در نیم فصل اول در کنار مرادمند خط دفاعی محکمی برای آبی ها ساخت. همانطور که در نیم فصل اول لیگ نوزدهم و قبل از رفتن استراماچونی موفق شده بود.