تنهاچ: بهترین فرصت برای ارزیابی بازیکنان بود

تن هاچ پس از بازی به “MUTV” گفت:“ما با حریف بسیار خوبی روبرو شدیم. در ابتدای بازی برای ایجاد موقعیت تلاش کردیم، اما فکر می‌کنم تیم واکنش بسیار خوبی نشان داد، به خصوص در سمت راست. وقتی شرایط را برگردانیم، پاداش خود را داشتیم.”

یونایتد تاکنون دو خرید تابستانی انجام داده است. قراردادی 15 میلیون پوندی برای تایرل مالاسیا، مدافع چپ فاینورد نیز به همراه کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی به صورت رایگان امضا شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یونایتد پس از پیروزی 4-0 مقابل لیورپول در اولین بازی تدارکاتی در تایلند، امروز در استرالیا مقابل ملبورن ویکتوری با نتیجه 4-1 به برتری رسید.

اریک تن هاخ از دو بازی تدارکاتی که منچستریونایتد به دست آورد کاملا راضی است.

ده هاچ ادامه داد:“گاهی اوقات بازی در برابر حریفانی که رو به جلو بازی می کنند آسان تر است، اما وقتی حریفان خیلی عقب کار می کنند، باید به دویدن، کنترل بیشتر توپ و همچنین به هوش بازیکنان برای رسیدن به موقعیت ها و گل ها تکیه کنید. من می خواستم همه را مربیگری کنم. بازیکنان و به آنها فرصت نشان دادن توانایی هایشان را بدهند؛ اینکه آیا می توانند به منچستریونایتد کمک کنند یا نه. شاید برای برخی بهتر باشد که منچستریونایتد را برای همیشه یا به صورت قرضی ترک کنند “خوب است که یونایتد استعدادهای زیادی دارد. اما ما باید بیشتر و سریعتر پیشرفت کنیم.”

اریک تن هاچ سرمربی منچستر پس از بازی گفت که پیش فصل فرصت خوبی برای بازیکنانش بود تا شایستگی خود را ثابت کنند.


سرویس خبر شماره: 1833708
24 جولای 1401 ساعت 11:10 ب.ظ
7.5 هزار |

2نقطه نظر

پس از پیروزی در دومین بازی تدارکاتی

از جمله بازیکنانی که بهترین استفاده را از فرصت های خود می کنند، آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی است که در سال 2015 با قراردادی 58 میلیون پوندی از موناکو به یونایتد پیوست. مارسیال در این دو بازی دو گل به ثمر رساند. او در نیمه دوم فصل قبل در سویا به صورت قرضی بازی کرد اما ظاهر موفقی نداشت. تنها دو گل در 23 بازی.