تکل احمقانه ژاکا لیورپول را به بازی بازگرداند

او به دیلی میل گفت: یورگن کلوپ عادت دارد بازیکنان لیورپول را «ارواح هیولا» توصیف کند. اما در 40 دقیقه ابتدایی این بازی بیشتر شبیه موش بودند.
لیورپول خواب بود، 2-0 عقب افتاد و هیچ کاری برای تشویق هوادارانش برای حمایت از آنها انجام نداد.

به گزارش “ورش سه”، دیروز آرسنال در یک بازی حساس و در ابتدا با دو گل عقب بود میهمان لیورپول بود، اما پس از درگیری ژاکا با الکساندر آرنولد در دقیقه 41، تیم میزبان بلافاصله گل اول را به ثمر رساند و در نهایت گل دوم را به ثمر رساند. . گل دقیقه 86 بازی را به تساوی کشاند.
ساتون معتقد است درگیری غیرضروری ژاکا با الکساندر-آرنولد جریان بازی را به نفع لیورپول تغییر داد.


سرویس خبر شماره: 1900166
21 آوریل 1402 ساعت 09:58
6.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کریس سوتون:

1840637
سپس گرانیت ژاکا آنها را بیدار کرد. خیلی احمقانه بود او با درگیری با ترنت الکساندر-آرنولد، هواداران لیورپول را در آنفیلد به جنون انداخت.
دعوای آنها به پایان رسید و تیم لیورپول را به بازی بازگرداند. این عصبانیت به آنها انرژی تازه ای داد و منجر به بازگشت کامل در نیمه دوم شد. همه به لطف آن لحظه ای که ژاکا اشتباه محاسباتی کرد.
مطمئنم میکل آرتتا از این بابت عصبانی خواهد شد. این یک درگیری واقعا بیهوده بود که لیورپول را مجبور کرد از این حالت منفعل بازی خارج شود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

کریس ساتون، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس معتقد است درگیری گرانیت ژاکا با ترنت الکساندر-آرنولد منجر به بازگشت لیورپول در دیدار دیروز مقابل آرسنال شد.

تکل احمقانه ژاکا لیورپول را به بازی بازگرداند