لیورپول 2-2 آرسنال: باید می برد، می توانست باخت

– لوئیس (@LGAmbrose) 9 آوریل 2023

پس از آن، دروازه بان آرسنال گفت:

گزارش مسابقهرتبه بندی بازیکنانواکنش آرتتاویدئو

بسیاری از صحبت کردن در مورد در Asses امروز، در آن!



https://arseblog.com/2023/04/liverpool-2-2-arsenal-should-have-won-could-have-lost/ منبع:

امروز صبح در Arsecast Extra درباره این بازی با جزئیات بیشتری صحبت خواهیم کرد. منتظر تماس برای سوالات توییتر باشید و ما قبل از وقت ناهار پادکست را برای شما خواهیم داشت.

درست زمانی که فکر می کنید همه چیزهایی را که یک فصل می تواند ایجاد کند را دیده اید، دیروز چنین بازی ای را خواهید دید. این یکی از مواردی است که هر دو تیم احتمالاً فکر می‌کنند باید برنده می‌شدند، بنابراین شاید یک امتیاز یک نتیجه عادلانه باشد، اما انصاف و فوتبال در بهترین زمان‌ها با هم همراه هستند.

Konate اجازه داشت بازی را مانند یک گاو نر با سرعت انجام دهد، با خوشحالی از فروشگاه چینی به فروشگاه چینی شارژ می کرد، اما کوچکترین تماسی از طرف راب هولدینگ در Jota باعث شد که آنها یک پنالتی اعلام کنند. به نظر من نرم بود، اما فکر می‌کنم اگر از طرف دیگر این اتفاق بیفتد، آن را می‌خواهم. این در دقیقه 51 بود، و شما نمی دانید که من چقدر از اینکه صلاح آن را به بیرون زد، سپاسگزارم. 40 دقیقه دیگر لیورپول در شیار 2-2 خود وحشتناک بود. به اندازه کافی سخت بود.

اشاره ای به اتفاقات قبل از نیمه وجود داشت. آرون رمزدیل یک سیو بسیار خوب انجام داد قبل از اینکه هندرسون به اوج برسد. می توانست در وقت استراحت هم سطح شود. آرگی-برگی نیمه وقت با داور (که آورد چیزهای خنده دار از روی کین در آسمان) به این معنی بود که هر دو مدافع کناری لیورپول، همراه با فن دایک، و با ساکا و مارتینلی در جناحین، کارت زرد دریافت کردند، مطمئن بودم که در نیمه دوم تلاش خواهیم کرد تا آنها را اجرا کنیم. خیلی اینطوری نشد

یک لغزش توسط اندی رابرتسون به ساکا اجازه داد تا به جلو برود، و اگر شانس خوبی در بازگشت توپ به مسیر مارتینلی وجود داشت، او مطمئن شد که از آن نهایت استفاده را می‌برد و آن را به پیش می‌برد و سپس آن را فراتر از توپ می‌زد. آلیسون ساکا یک موقعیت خوب برای ژسوس در تیرک دروازه ایجاد کرد اما او نتوانست آن را مهار کند. ترافیک یک طرفه نبود، رابرتسون پشت سرش قرار گرفت، اما شوت از بیرون زد، با این حال آرسنال قطعاً در صدر قرار داشت.

آنها بالا رفتند و تقریباً آنجا ماندند. رامسدیل از صلاح دفاع کرد. وقتی مارتینلی شکست خورد و توپ به ساکا در تیرک عقب تقریباً به یک سوم رسیدیم، اما ترکیبی از رابرتسون و آلیسون خطر را خفه کرد. مسئله این است که لیورپول علیرغم برتری، واقعاً موقعیت ایجاد نمی کرد. همانطور که لوئیس اشاره می کند، آنها بین دقایق 57 و 81 حتی یک تلاش هم نداشتند.

پس از آن، میکل آرتتا آن را شلخته خواند، و من فکر می‌کنم این از دیدگاه ما درست است. از نظر دفاعی به اندازه کافی تیز نبودیم. از منظر لیورپول، هندرسون اشتباه می‌کند، فکر می‌کنم کمی خوش شانس است، با مهربانی به صلاح می‌رسد و توپ در واقع به سمت گابریل می‌رود که تا آن زمان با مصری بسیار خوب برخورد کرده بود. یعنی زمانی که سر و صدا شروع شد، آن زمان بود که هواداران لیورپول دیگر بازیکنان خود را «کله‌دار» خطاب نکردند و پشت تیمشان ایستادند.

میکل آرتتا در این فصل اشتباه زیادی نکرده است، اما فکر می کنم او دیروز با بازیکنان تیمش اشتباه کرد. می‌دانم که گفتن با استفاده از گذشته‌نگر آسان است، مخصوصاً با توجه به مساوی کردن آنها، اما فکر می‌کردم کایرن تیرنی برای زینچنکو باید زودتر اتفاق می‌افتاد، و تصمیم برای کنار گذاشتن مارتین اودگارد برای جاکوب کیویور یکی است که فکر می‌کنم اگر او دوباره فکر می‌کرد. او توانایی انجام دوباره آن را داشت.

احساسات مختلط عالی است. وقتی خارج از خانه 2-0 پیش می روید و خیلی خوب بازی می کنید، برنده نشدن بازی آشکارا ناامید کننده است – به خصوص وقتی که گل تساوی دیرهنگام را دریافت کنید. همچنین باید اذعان داشته باشید که وقتی تحت چنین فشار شدیدی هستید و دروازه‌بان شما نه یک، نه دو، بلکه حداقل سه سیو در کلاس برتر انجام می‌دهد و تیم میزبان یک پنالتی را از دست می‌دهد، یک امتیاز بدترین نتیجه در بازی نیست. جهان

اولین حضور او این بود که به طور کامل از منطقه خود بیرون آمد تا توپ را به دست آورد، اما او آن را کاملا از دست داد. از آنجا داروین نونز از دروازه عبور کرد و فقط برای قهرمانی های آرون رامسدیل کمی زودتر از آنچه در نهایت بود به تساوی رسید. اتفاقاً نباید شدیداً از کیویور انتقاد کرد، من فکر می‌کنم این بیشتر به این است که این تغییر روی شکل ما چه کرد و لیورپول چگونه از آن استفاده کرد. بدون هیچ تلاشی، آنها در چند دقیقه پایانی با 5 گل به پایان رسیدند، اما اگر ضربه سر گابریل از یک کرنر در هر دو طرف آلیسون بود، فکر نمی‌کنم لیورپول از 3-1 به عقب برگردد.

هدف آنها: زینچنکو بعد از اینکه توسط ترنت شکست خورده بود، روی نیمکت پریشان به نظر می رسید، ارسال عالی بود، و یک فیرمینو تازه از بن وایتی که خسته به نظر می رسید، متلاشی شده بود بالاتر از پشت تور. می توان گفت که فقط یک تیم قرار بود آن را ببرد و مطمئنا لیورپول این شانس ها را داشت، اما مارتینلی در مورد پاسی که در این شرایط انجام داد رویاهای بدی خواهد دید، فقط وزن و زاویه مناسب را پیدا نکرده تا به ساکا شانس قهرمانی بدهد. آی تی.

در مورد اتفاق بین ژاکا و ترنت به عنوان کاتالیزور احیای لیورپول صحبت های زیادی شده است، اما من آن را نمی خرم. خیلی ساده انگارانه است. اول اینکه، بازیکن آرسنال از نگرفتن چیزی که به نظر یک ضربه آزاد آشکار به نظر می رسید، ناامید است، و در حالی که نمی خواهم با داور خیلی دور بروم، به نظرم احساس می کردم که لیورپول هر خطای ملایمی را انجام می دهد. از زمانی که ما این کار را نکردیم. احتمالاً کنار هم قرار گرفتن این دو بازیکن غیر ضروری است، اما این چیزی است که هر هفته می بینید. این داور دو کارت زرد نبود که تماشاگران لیورپول را به راه انداخت، بلکه گلی بود که آنها به ثمر رساندند.

من کاملا میل به تلاش برای دفاع از برتری را درک می کنم و اگر این مورد اضافه کردن راب هولدینگ به ویلیام سالیبا و گابریل بود، فکر می کنم می توانید نسبتاً اعتماد به نفس داشته باشید. هر چند این اون نبود کیویور به ندرت تجربه‌ای در لیگ برتر دارد که به تازگی در ژانویه قرارداد امضا کرده است، و مطمئن نیستم که او را در تب و تاب نبرد در آنفیلد که تا 11 سال سن دارد، راه درستی برای او باشد.

بدانید که تمام نیمه دوم مانند یک هجوم به نظر می رسید – شروع شد و یک بار تمام شد – اما لیورپول به مدت 22 دقیقه تا رسیدن به زیر اودگارد/کیویور شوتی نداشت. pic.twitter.com/14knDrBDZg

آرسنال عالی شروع کرد. با سه نفر جلوی گابریل مارتینلی و ژسوس و بوکایو ساکا، ما هر کاری که می‌خواهید برای رفتن به مکانی مانند آنفیلد انجام دادیم. بلافاصله مارتینلی از ترنت الکساندر-آرنولد فراتر رفت، شوت تند ژاکا به کرنر منحرف شد. که لحن را تنظیم کرد.

من ناراحتم که برنده نشدیم، اما خیالم راحت شد که نباختیم. و من فکر می کنم که داستان این بعد از ظهر فوق العاده در آنفیلد را به شما می گوید.

آنها یک طرف بالا هستند، جمعیت درست پشت سر آنها قرار می گیرند. ممکن بود دو امتیاز کم شود اما می توانستیم همه آنها را از دست بدهیم.