جزئیات جدید درگیری کلوپ و صلاح/ دیدار سرمربی آلمانی از ستاره مصری + فیلم

تصاویر جدیدی از درگیری یورگن کلوپ و محمد صلاح منتشر شده است که می تواند دلیل اصلی این درگیری را در دیدار روز شنبه لیورپول مقابل وستهام نشان دهد.

در آن دیدار که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و لیورپول دو امتیاز مهم دیگر را از دست داد، ستاره مصری و سرمربی لیورپول با ورود به زمین با هم درگیری عجیبی داشتند که همه بینندگان این صحنه را شوکه کرد.

کلوپ در این دیدار صلاح را نیمکت نشین کرده بود زیرا فکر می کرد این بازیکن در بازی قبلی مقابل اورتون عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است که صلاح را بسیار ناراحت کرده بود. از آنجایی که کلوپ در 10 دقیقه پایانی دیدار مقابل وستهم به فکر آوردن صلاح به زمین بود، این بازیکن درگیری شدیدی با سرمربی خود داشت. کلوپ ابتدا به سمت صلاح رفت اما آن بازیکن از او فاصله گرفت و کار به جایی رسید که داروین نونس، دیگر بازیکن لیورپول به سمت صلاح رفت و او را آرام کرد.

تصاویر جدیدی که به نظر می رسد از موضع روزنامه نگاران گرفته شده است ممکن است تا حدی دلیل اصلی این درگیری غیرعادی را نشان دهد. در ابتدا که سه بازیکن لیورپول برای ورود به زمین آماده می شدند، لیورپول برای دست دادن به سمت صلاح رفت اما صلاح خیلی سرد و نیمه نیمه با او دست داد و سپس کلوپ در مورد این حرکت از صلاح توضیح خواست که باعث شد. توصیه می شد خشم را افزایش داده و موضوع را مطرح کنیم.

از دست دادن امیدهای قهرمانی لیورپول همراه با این اتفاق عجیب، طعم هواداران این تیم را بیش از پیش تلخ کرد.

بیشتر بخوانید: دلیل درگیری غیرمنتظره محمد صلاح و یورگن کلوپ مشخص شد.

سرویس اخبار فوتبال خارجی