حمله نامزد ریاست جمهوری برزیل به نیمار!

نکته جالب اینکه با وجود حمایت نیمار از بولسونارو، این ستاره برزیلی نتوانست در دور اول انتخابات رای دهد. طبق اخبار منتشر شده نیمار فراموش کرده است که محل رای خود را به پاریس منتقل کند و مرکز رای او همچنان سائوپائولو محسوب می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1849031
27 اکتبر 1401 در 06:08 ب.ظ
2.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

حمایت شما دلیلی دارد.

لولا، نامزد ریاست جمهوری برزیل از رویکرد نیمار در انتخابات انتقاد کرده است.

حمله نامزد ریاست جمهوری برزیل به نیمار!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چند هفته پیش نیمار، مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن از ژایر بولسونارو، رئیس جمهور فعلی برزیل برای انتخابات جدید حمایت کرد و البته حواشی زیادی را نیز تجربه کرد. اما تکلیف این انتخابات در دور اول مشخص نبود و حالا دور دوم انتخابات بین بولسونارو و لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا معروف به لولا برگزار می شود. حالا رقیب سرسخت بولسونارو در مصاحبه ای مدعی شده دلیل حمایت نیمار از رئیس جمهور فعلی فرار مالیاتی است و بولسونارو در این زمینه به این بازیکن و خانواده اش قول هایی داده است.

لولا امروز نیمار را مسخره کرد و گفت: “تصمیم نیمار برای حمایت از بولسونارو به دلیل کاهش بدهی خود به مقامات مالیاتی برزیل است. البته نیمار این حق را دارد که هر کسی را که می خواهد به عنوان رئیس جمهور انتخاب کند. فکر می کنم او می ترسد اگر من برنده شوم. انتخابات من متوجه خواهم شد که بولسونارو چقدر بدهی های مالیاتی خود را رد کرده است و فکر می کنم به همین دلیل است که نیمار از من می ترسد. واضح است که بولسونارو با پدر نیمار معامله کرده است. این بازیکن در اسپانیا نیز حضور دارد مشکلات مالیاتی دارد اما این مشکل مربوط به سازمان امور مالیاتی است نه من.