خداحافظی این مربی از استقلال!



وی پس از انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال تاکید کرد که باید یک مربی اسپانیایی که کاملا به کار خود اعتقاد دارد به کادر فنی استقلال اضافه شود و در نهایت زمینه حضور یوسو سسما در تیم استقلال فراهم شد. .

مردی که سرمربی استقلال در تمرینات بدنسازی و تمرینات قدرتی و هوازی به او اعتماد زیادی دارد و حتی گاهی که یوسو در ایران نبود، استقلال بر اساس برنامه ای که از اسپانیا فرستاده بود و مورد تایید جواد قرار گرفت، تمرین می کرد. نکونام اما حالا شایعات حاکی از آن است که بازیکن اسپانیایی از شرایط فعلی راضی نیست و اگر راضی نباشد فصل بعد حتی اگر جواد نکونام بماند بعید است سسما در استقلال بماند.

سرمربی اسپانیایی استقلال از شرایطی که برایش ایجاد شده راضی نیست و از اتفاقاتی که در این فصل رخ داده ناراحت است. از صدور شناسنامه گرفته تا مسائل مالی و غیره، حتی پس از پایان بازی مقابل شمس آذر، یوسو از لیدرهای استقلال گلایه کرد که چرا ملاقاتی بین او و علی خطیر ترتیب نداده اند تا مسائل او را آشکارا با مدیرعامل در میان بگذارند. باشگاه به اشتراک بگذارد؟!

آن طور که در گوشه و کنار تیم می شنویم، یوسو سسما در پایان فصل در صورت عدم تحقق شرایط مورد نظر استقلال را ترک می کند و دیگر در کادر فنی باقی نمی ماند.

بیشتر بخوانید: ادامه جنجال در آغوش گرفتن یک زن توسط کاپیتان استقلال/حسینی با شکایت فرماندهی انتظامی کشور به دادسرا احضار شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال