منچستریونایتد وارد رقابت برای جذب جان لوکومی مدافع میانی شد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

منچستریونایتد در حال رقابت برای جذب جان لوکومی مدافع بولونیا و کلمبیا است.

این فصل از نظر دفاعی برای یونایتد فصل چالش برانگیزی بود و این باشگاه تنها در 32 بازی لیگ برتر 48 گل دریافت کرد. در نتیجه، تیم اریک ده هاگ روی تفاضل گل -1 می نشیند.

در حالی که تن هاگ به دلیل سبک مدیریتی خود، به ویژه پس از پیروزی کاونتری در جام حذفی، انبوهی از انتقادات را به خود اختصاص داده است، مصدومیت ها نیز کار سرمربی هلندی را برای ایجاد یک خط دفاعی ثابت در طول فصل دشوار کرده است. در واقع، دقیقاً همین مسئله بود که او را وادار کرد تا کازمیرو را به عنوان مدافع میانی هری مگوایر در طول برد باریک یکشنبه انتخاب کند.

با دوری لیساندرو مارتینز و ناتوانی رافائل واران با مصدومیت های بی شمار در طول فصل، یک مدافع میانی برای تقویت خط دفاعی متخلخل یونایتد به یکی از اولویت های خرید تابستانی تبدیل شده است.

جراد برانتویت بازیکن اورتون با یونایتد پیوند خورده است، با این حال، قیمت گزارش شده او – از 70 میلیون پوند تا 100 میلیون پوند – بسیار گزاف است، اگر معتبر باشد. ژان کلر تودیبو از OGC Nice نام دیگری است که یونایتد با او پیوند خورده است، گلیسون برمر از یوونتوس.

با این حال، یونایتد ممکن است فقط استعدادهای جدید دیگری را انتخاب کند، اگر تصمیم بگیرند مقداری پول پس انداز کنند و شاید نامزدی کمتر شناخته شده را به بازیکن مورد نظر خود بسازند. یکی از این گزینه ها که اخیراً مطرح شده است، جان لوکومی است.

Claro Sports روز گذشته گزارش داد که یونایتد، یوونتوس و اتلتیکو مادرید ممکن است وارد رقابتی داغ برای جذب مدافع بولونیا شوند.

اگرچه این اتلتیکو است که ظاهراً علاقه صریح به این بازیکن و تمایل به ارائه پیشنهاد اولیه 13 میلیون یورویی شامل پاداش را ابراز کرده است، ورزش ویتنس توضیح داد که خارج از قلمرو احتمالی نیست که یونایتد بتواند وارد جدال شود و روند کار برای تیم دیگو سیمئونه را پیچیده می کند.

این بازیکن کلمبیایی در 18 بازی از 24 بازی خود در سری آ، 8 دروازه بولونیا را بسته نگه داشته است و 1.8 تکل در هر بازی انجام داده است. او کیفیت فوق‌العاده‌ای را با توپ به نمایش گذاشته است و 93 درصد از پاس‌های تلاش شده خود را تکمیل کرده و 67 درصد از مجموع دوئل‌های خود و به طور خاص 74 درصد از دوئل‌های زمینی خود را برنده شده است.

لوکومی در حمله نیز کیفیت خود را نشان داده است، با کسب 71 درصد دریبل های موفق و 72 درصد از توپ های بلند خود، توانایی خود را در تامین هم تیمی های مهاجم خود نشان می دهد (آمار از طریق Sofascore).

این بازیکن 25 ساله یکی از اعضای اصلی تیم بولونیا در فصلی پر شور برای ایتالیایی ها بوده است. در حال حاضر، بولونیا در رده چهارم جدول رده بندی سری A قرار دارد و آنها را در موقعیتی قرار می دهد که برای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا جواز کسب کنند.

اگر باشگاه در 5 بازی باقیمانده لیگ، جایگاه چهارم را حفظ کند، به این معنی است که لوکومی نقش مهمی در صعود تیمش به اولین مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان در تاریخ خود ایفا خواهد کرد – میراثی مناسب برای جدایی باشگاه در تابستان. .


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/23/manchester-united-enter-race-to-sign-centre-back-jhon-lucumi-279280/ منبع: