خسروی: خوشحالی بعد از گلم یک چیز شخصی بود


سرویس خبر شماره: 2017587
9 مه 1403 ساعت 4:30 ق.ظ.
97

0نقطه نظر

هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که کدام تیم صعود می کند

محمدحسین خسروی مدافع جوان تیم سایپا از احساس خود در هنگام گلزنی به تیم ملوان گفت.

خسروی: خوشحالی بعد از گلم یک چیز شخصی بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدحسین خسروی بازیکن تیم سایپا بود که در دیدار مقابل ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند و نارنجی آتشین را به بازی قبل از پایان سال 90 بازگرداند. دقایق. در ادامه بازی گل دوم را به ثمر رساندند و با نتیجه 2-1 شکست خوردند. خسروی که با گلزنی به سایپا پیراهن خود را درآورد، خوشحالی پس از گل او با حاشیه های زیادی همراه بود و مجتبی سرآسیایی سرمربی این تیم احساس کرد که نیازی به حساسیت نیست. این حادثه. و محمدحسین خسروی این رفتار را محکوم کرد. او این کار را با هیجان انجام داد و مشکلی با هواداران ملوان نداشت.. اما محمدحسین خسروی در گفتگوی اختصاصی با “مجله اخبار فوتبال” درباره این مسابقه گفت: سفر ما پنجشنبه انجام شد و چون آخر هفته بود کارمان بیشتر شد و 8 ساعت طول کشید که خیلی زیاد است. این خستگی در بدن ما باقی ماند و بچه های تیم واقعا خسته بودند.

او ادامه داد: بازی در انزلی با این تیم آماده و تبدیل شدن لیگ برتر به پدیده لیگ برتری باعث شد تا بفهمیم بازی سختی خواهد بود. این بازی هیجان و اشتیاق خاصی را در ما برانگیخت و بازی انزلی با این فضای پرشور و مثال زدنی واقعا سخت بود. متأسفانه آنها مقاومت کردند اما در آخرین دقیقه بازی گل دوم را دریافت کردیم و بازی را باختیم.

خسروی نتایج سایپا در لیگ یک را تشریح کرد: بیشتر فوتبال است. در فوتبال، چه در مرحله یک هشتم نهایی و چه در مسابقات قهرمانی، نمی توانید خود را از قبل ارتقا یافته بدانید و باید تلاش کنید. هیچکس نمی تواند بگوید با کدام تیم، با کدام کادرفنی و با چه بازیکنانی می توان ارتقا پیدا کرد. همه سخت کار می کنند، اما این مهم اتفاق نیفتاده است. امیدوارم تیم سایپا با این ریشه و با این سابقه به ارتفاعات خیلی بالاتری برسد.

این مدافع جوان خاطرنشان کرد: در هفته گذشته کادر فنی آنالیز خوبی انجام داد و سعی کردیم نقاط قوت ملوان را پوشش دهیم و خوب کار کردیم. ضدحملات آنها را به خوبی مدیریت کردیم و طبق آنالیز خود توانستیم یکی از گل ها را جبران کنیم.

خسروی در پاسخ به شادی جنجالی خود گفت: واقعاً ربطی به ملوان نداشت، فقط به خاطر اینکه خیلی وقت بود گل نزده بودم، خیلی خوشحال شدم و خیالم راحت شد. این خوشحالی ربطی به انزلی ها و دیدار مقابل ملوان نداشت و یک خوشحالی شخصی بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی