دروازه ورزشگاه درفشی فر روی پرسپولیس قفل شد!

در دوره مدیریت حمیدرضا گرشاسبی برنامه ریزی برای احداث زمین چمن طبیعی در این مجموعه در حال انجام بود که ناگهان تصمیم مدیران تغییر کرد به طوری که باشگاه با کمک اداره ورزش و جوانان استان تهران برنامه ریزی و اجرای مصنوعی را انجام داد. زمین ها چمن ورزشگاه درفشی فر. البته این طرح با بودجه کافی همراه نبود تا اینکه باشگاه مجبور شد مابقی اجرای پروژه را به پیمانکار واگذار کند و در ازای آن این مجموعه را به مدت 5 سال یا بیشتر به این پیمانکار اجاره دهد.

در شرایطی که قرمزها با چنین چالشی روبرو هستند، ورزشگاه درفشیفر که یکی از نقاط قوت این باشگاه محسوب می شود، قابل استفاده نیست. ورزشگاه درفشیفر که با مدیریت رویانیان در اختیار پرسپولیس قرار گرفت، سال ها محل تمرین این تیم بود اما پس از تخریب چمن این مجموعه، عملا دیگر مورد استفاده این تیم قرار نگرفت.

حالا که قرارداد پنج ساله تمام شده، این مستاجر درهای پرسپولیس را قفل کرده است! علت این اتفاق تعطیلی هفت ماهه مجموعه به دلیل شیوع ویروس کرونا است که در نوع خود بسیار عجیب است.

شیوه مدیریت قبلی باشگاه پرسپولیس باعث شد تا این سرمایه در سال های اخیر خیلی راحت از دست برود و سرخ ها این روزها خونه به خونه زندگی می کنند و حتی رختکن درفشیفر به روی تیم های پایه پرسپولیس بسته است.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس با برگزاری مزایده ای جدید به دنبال این است که این مجموعه را در اختیار یک کارآفرین جدید قرار دهد. اگر قرار بر این بود که بر اساس نیاز این باشگاه و به خصوص سطوح پایه، مجموعه درفشی فر در سطوح پایه تهیه شود تا مشکلات این سطح به دلیل نداشتن زمین بازی و آموزش در دسترس آنها کاهش یابد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمبود ورزشگاه های اختصاصی برای بازی و تمرین چالشی است که تیم های بزرگ ایرانی از نظر زیرساختی با آن مواجه هستند. پرسپولیس هم یکی از این تیم هاست که برای هشتمین فصل متوالی جزو مدعیان قهرمانی است اما همچنان مشکل زمین دارد.

قرمزها این روزها در ورزشگاه کاظمی تمرین می کنند و تمرینات بدنسازی خود را به باشگاه سیدجلال رسانده اند. استفاده مکرر از ورزشگاه کاظمی باعث فرسایش زمین شده است و به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس به فکر تغییر موقت زمین تمرین هستند.

در حالی که این مجموعه 18000 متری در منطقه جنت آباد تهران میلیاردها تومان ارزش دارد، علاوه بر اینکه تیم اصلی پرسپولیس به دلیل داشتن چمن مصنوعی نمی تواند از آن استفاده کند، عملا این ورزشگاه درآمد خاصی برای قرمزها به همراه ندارد. به محض تمام شدن مدت اجاره پنج ساله در این باره دعوی خواهند داشت.


سرویس خبر شماره: 1845842
08 مهر 1401 ساعت 15:34 |
22.5 هزار |

3نقطه نظر

قرمزها ورزشگاه دارند و زمین ندارند.

باشگاه پرسپولیس که این روزها از فرسودگی زمین چمن ورزشگاه کاظمی رنج می برد نیز با چالش جدیدی در خصوص ورزشگاه درفشی فر مواجه شد.

دروازه ورزشگاه درفشی فر روی پرسپولیس قفل شد!