اظهارات عجیب: ژاوی می خواهد بماند


سرویس خبر شماره: 2016327
3 اردیبهشت 1403 ساعت 13:49 |
850 امتیاز خبر

6نقطه نظر

ال چیرینگیتو مدعی شد

ال چیرینگیتو شب گذشته مدعی شد که جدایی ژاوی از بارسا هنوز قطعی نیست و در صورت رفع برخی اختلافات می تواند نظر خود را تغییر دهد.

اظهارات عجیب: ژاوی می خواهد بماند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از شکست شب گذشته بارسا مقابل رئال در ال کلاسیکو، خیلی ها کار ژاوی را تمام شده می دانند. در واقع خود او تقریباً سه ماه پیش اعلام کرد که در پایان فصل بارسا را ​​ترک خواهد کرد و در کنفرانس های خبری اخیر خود نیز بر این تصمیم پافشاری کرده است.

2013729

کیم دومینیک، روزنامه‌نگار نزدیک به بارسلونا، اگرچه به نظر نمی‌رسد نظرش را تغییر دهد، شب گذشته در ال چیرینگیتو اظهارات حلبی را مطرح کرد. او گفت که طی گفتگو با یکی از نزدیکان ژاوی متوجه شده که جدایی او هنوز قطعی نیست و ژاوی همچنان می خواهد به کار خود در بارسا ادامه دهد.

او تا سال 2025 قرارداد دارد و این بند به او اجازه می دهد تا آن را تا سال 2026 تمدید کند. حتی پس از شکست مقابل پاری سن ژرمن و رئال، او مصمم تر برای ادامه کار است، اما شرایطی برای ماندن دارد که در دیدار با خوان آن را برجسته خواهد کرد. لاپورتا.

مدیران بارسلونا به دلایلی مانند مشکلات اقتصادی نمی خواهند ژاوی را ترک کند و معتقدند او بهتر از هرکس دیگری می تواند بارسلونا را مدیریت کند. لاپورتا در هر صورت تلاش می کند ژاوی را منصرف کند و حالا به نظر می رسد ژاوی نیز از ماندن خودداری نمی کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی