رسانه – بازی تساوی “لاکلاستر” لیورپول “آنها می توانستند 10 بار برنده شوند” – لیورپول اف سی

لیورپول دوباره امتیازات را از دست داد، زیرا آنها فقط توانستند در برابر وستهم تساوی 2-2 را انجام دهند، بازی که مشکلات آشنای نیمه اول را ایجاد کرد.

در حالی که رسانه ها قبول کردند که لیورپول از شکست خود در دربی مرسی ساید پیشرفت کرده است، تفسیرهای زیادی در مورد شروع یکنواخت قرمزها در این مسابقه وجود داشت.

در یک نکته مثبت تر، لوئیز دیاز برای تمجید از چندین رسانه ملی مورد تمجید قرار گرفت و بار دیگر این بازیکن کلمبیایی درخشان ترین جرقه قرمزها در حمله را به همراه داشت.

واکنش رسانه ها به وستهام 2-2 لیورپول در لیگ برتر اینگونه است.

نیمه اول ضعیف

لندن، انگلیس - شنبه، 27 آوریل 2024: ویرجیل فن دایک، کاپیتان لیورپول پس از به ثمر رساندن گل افتتاحیه وستهم یونایتد در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین وستهم یونایتد اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه لندن، واکنش نشان داد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

فلیکس کیت از آینه درباره مشکلات نیمه اول قرمزها نوشت.

لیورپول در نیمه اول کم رنگ بود و 76 درصد توپ را در اختیار داشت اما هیچ کاری با آن انجام نداد.

ترنت الکساندر-آرنولد و الکسیس مک آلیستر به سختی تلاش می‌کردند تا شانس‌هایشان را بسازند، درخشش‌هایی وجود داشت، با این حال بازی تند و سریع با سرعت بالا به شدت کم بود.

(…)

تا نیمه، آنها 11 شوت بدون تهدید واقعی انجام دادند، در حالی که مشکلات آنها در دفاع ادامه داشت.

لندن، انگلیس - شنبه، 27 آوریل 2024: اندی رابرتسون (R) بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن اولین گل تساوی تیمش در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین وستهام یونایتد و لیورپول اف سی در ورزشگاه لندن جشن گرفت.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

اندی جونز از ورزشی تمرکز روی دفاع ضعیف لیورپول در ضربات ایستگاهی.

موضوع دریافت گل های قابل اجتناب لیورپول هیچ نشانه ای از توقف ندارد.

زمانی که آنها سعی داشتند در نیمه اول بازی از عقب را کنترل کنند، اگرچه نیمه‌ای که در یک سوم پایانی کیفیت نداشت، یک پاس ضعیف کوانسا در لبه محوطه او باعث شد وستهم مالکیت توپ را به دست آورد.

(…)

بعد از اینکه دو بار از ضربات ایستگاهی مقابل اورتون در شکست 2-0 دربی مرسی ساید گل دریافت کردید، فکر می کنید که لیورپول به عنوان یکی از بزرگترین تهدیدات وستهام در نظر گرفته می شود.

همانطور که اغلب در هفته های اخیر اتفاق افتاده است، تیم کلوپ به جای فعال بودن، واکنشی نشان داد و غافلگیر شد.

فرصت های از دست رفته بیشتر

لندن، انگلیس - شنبه، 27 آوریل 2024: محمد صلاح بازیکن لیورپول توسط جو گومز در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه وستهم یونایتد و لیورپول در ورزشگاه لندن، از دست یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول کنار گذاشته شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

یاکوب اشتاینبرگ از نگهبان چیزی نوشت که به راحتی می شد برای شکست مقابل کریستال پالاس اعمال کرد.

این یک بازی بود که آنها می توانستند 10 بار برنده آن شوند.

لوئیس دیاز می توانست هت تریک کند اما تنها با یک پاس گل به نام خود کار را تمام کرد. پس از ضربه سر جارود بوون در نیمه دوم، لیورپول باید با امتیاز پس از مبارزه فرار می کرد تا 2-1 پیش بیفتد.

“با این حال، اعتقاد در هر دو انتهای زمین کم است.”

بدون پایان افسانه ای

جس اندرسون بی‌بی‌سی اسپورت همان چیزی است که هواداران برای چند هفته احساس می‌کردند.

امید آنها به هر نوع چالش قهرمانی اکنون بر این است که هر دو رقیب خود را از دست بدهند و از واکنش های بازیکنان پس از نتایج اخیرشان، واضح است که آنها این را به عنوان یک سناریوی محتمل نمی بینند.

در نیمه اول مقابل وستهام، لیورپول شبیه تیمی نبود که آماده باشد تا از شکست خود در دربی مرسی ساید در اواسط هفته عقب نشینی کند، اما تیمی بود که خسته و بی میل بود و زمانی که جارود بوون به خانه رفت، به نظر نمی رسید.

آنها در نیمه دوم پیشرفت کردند و به لطف اندی رابرتسون و خطای وستهم با گل برگشتند، اما باز هم نتوانستند بازی را به رختکن برسانند و به خاطر موقعیت های از دست رفته زمانی که میشائیل آنتونیو به تساوی رسید، مجازات شدند.

این یک مسابقه قهرمانی هیجان انگیز بوده است، اما به نظر می رسد که مشارکت لیورپول در آن تمام شده است و به نوبه خود، سلطنت یورگن کلوپ در خطر پایان با ناله است.

نکات مثبت

لندن، انگلستان - شنبه، 27 آوریل 2024: لوئیس دیاز، بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین وستهام یونایتد اف سی و باشگاه لیورپول در ورزشگاه لندن.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

روزنامه نگار دیوید لینچ برای This Is Anfield با کمی چشم انداز نتیجه نوشت.

“هرچقدر که درک نکات مثبت پس از یک نتیجه ناامیدکننده دیگر دشوار است، اما منصفانه است که اشاره کنیم که اوضاع می توانست بدتر باشد.

دلیلش این است که وقتی لیورپول پس از یک نمایش بی‌حال در نیمه اول عقب افتاد، هواداران می‌توانستند به دلیل ترس از اینکه شکست دیگری اجتناب ناپذیر است، بر اساس فرم اخیرشان بخشیده شوند.

در همین حال مارک دویل از GOAL فکر می کنم دیاز حساب خوبی از خودش ارائه می دهد.

همانطور که در اورتون، سرزنده‌ترین مهاجم لیورپول با فاصله‌ای زیاد بود و مانند اورتون، روی چوب ضربه زد.

اگر می توانست تمام کند، یک وینگر می شد. با این حال، او برای انتخاب رابرتسون در منطقه قبل از بلند شدن، یک پاس گل دریافت کرد.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/media-lacklustre-liverpool-draw-game-they-could-have-won-10-times-over/ منبع: