ستاره ای که می خواهد از لالیگا به تیم دیوید بکهام برود / وسوسه بازی در آمریکا و تیم اسطوره ای

گریزمان 32 ساله گفت که به اتلتیکو و به ویژه مربی دیگو سیمئونه متعهد است. اما پس از پایان قراردادش با اتلتیکو در سال 2026، او دوست دارد در MLS بازی کند. او گفت: “همیشه می‌گفتم می‌خواهم در MLS بازی کنم، اما در اروپا هر کاری از دستم بر می‌آمد انجام دادم تا به اینجا برگردم و قبول شوم و هر کاری کردم تا دوست داشته باشم برای این باشگاه بازی کنم.” هیچ باشگاه دیگری وجود ندارد که در آن احساس خوشحالی کنم.

در سال 2018، بکهام به گروهی پیوست که تصمیم به تشکیل تیم جدیدی در MLS گرفت. این تیم، اینتر میامی، بازی خود را در فصل 2020 در استادیوم DRV PNK در فورت لادردیل آغاز کرد. این تیم قرار است در سال 2025 به یک استادیوم جدید 25000 نفری نقل مکان کند، اما ممکن است برای فرود گریزمان به بیش از یک استادیوم جدید نیاز داشته باشد. اینتر میامی هنوز به دور اول پلی آف MLS صعود نکرده است و شش بازی از هشت بازی خود را تا کنون در فصل 2023 شکست داده است.

دیوید بکهام، ستاره سابق منچستریونایتد، رئال مادرید و لس آنجلس گلکسی، قهرمان گریزمان است. این بازیکن فرانسوی در اولین حضور خود در اتلتیکو پیراهن شماره 7 بکام را بر تن کرد و همچنان این پیراهن را برای تیم ملی کشورش بر تن می کند.

همچنین بخوانید : پیشنهاد وسوسه انگیز باشگاه دیوید بکهام برای جذب مسی/لئو به آپارتمان مجلل میامی؟



سرویس اخبار فوتبال خارجی

آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو مادرید در مصاحبه با DAZN در مورد انتقال احتمالی به آمریکای شمالی و MLS صحبت کرد و از تمایل خود برای بازی در جایی که اسطوره خود دیوید بکهام است، ابراز کرد.