سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال


سرویس خبر شماره: 2016485
4 مه 1403 در 01:57
730

1نقطه نظر

سبک بازی مهم نیست، قهرمانی به یادگار مانده است

اسمار ویرا ابراز امیدواری کرد که تیم پرسپولیس در پایان فصل از استقلال پیشی بگیرد.

سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فاصله شش هفته مانده به پایان لیگ بیست و سوم، پرسپولیس و استقلال به رقابت فشرده و پیچیده خود برای رسیدن به جام قهرمانی ادامه می دهند و در این بین بسیاری از پرسپولیسی ها معتقدند تیمشان با نمایشی شایسته جام است. بهتر است و تیم حریف به دلیل آنچه آنها عملکرد دفاعی می نامند، شایسته آن نیست.

اما عثمر نظر دیگری دارد و سخنان خود را اینگونه آغاز می کند: تیمی که در پایان فصل بیشترین امتیاز را کسب کند قهرمان می شود و امیدوارم آن تیم پرسپولیس باشد.

وی در پاسخ به این سوال که از بین دو مدعی قهرمانی کدام تیم بهتر است؟ توضیح: پاسخ به این سوال دشوار است. فوتبال جالب است و همه آن را دوست دارند زیرا روش های متفاوتی برای بازی دارد. 10 دیگر کسی در مورد بازی تیم صحبت نمی کند و همه فقط به یاد دارند که کدام تیم قهرمان شده است. برای اینکه بگوییم یک تیم خوب است، باید برنده شود. اگر قهرمان شویم همه از ما یاد می کنند و می گویند خوب بازی کردند و قهرمان شدند.

این سرمربی برزیلی همچنین درباره دوگانگی نتیجه‌گرایی و ارائه زیبا گفت: در لیگ تیمی که خوب بازی می کند بیشتر جلب توجه می کند و قهرمان می شود. در پلی آف، پیروزی مهم است، اما در کل در فوتبال، وقتی خوب بازی کنید، برنده می شوید. در دراز مدت تیمی که خوب بازی کند برنده است.

عثمر درباره شهرورد نیز گفت: دربی در تمام دنیا سخت است. ما سعی کردیم یک بازی داشته باشیم که همه ما همیشه در آن بازی کنیم، اما در دربی احساسات خیلی درگیر است و جو تماشاگران شرایط بازی را تغییر می دهد و حتی برای داور هم سخت است. ما هر کاری کردیم تا پیروز شویم، به خصوص که بازی بالای جدول چشمگیر بود. اما الان زنده ایم و تا آخر می جنگیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی