محمد صلاح در لیست پنالتی‌زنان تمام وقت لیورپول کجاست؟ – لیورپول اف سی

این بازیکن مصری در سال 2019 به عنوان پنالتی‌زن منتخب لیورپول، مسئولیت را بر عهده گرفت و این نقش را از جیمز میلنر گرفت.

ضربات قدرتمند با قرار دادن توپ هدفمندتر عوض شد، اما دو تلاش آخر او برای دومی باعث شد که او به طور کامل هدف را از دست بدهد (هر دو سمت راست دروازه بان).

در همین حال، میلنر با 19 تبدیل موفق در دوران حضورش در آنفیلد، هشتم است.

کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا پس از تساوی مقابل آرسنال به حذف صلاح از پنالتی می پردازد، گفت: “این چیزی است که ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد، اما نه اینجا.”

موقعیت محمد صلاح به عنوان پنالتی گیر لیورپول پس از دو غیبت متوالی زیر سوال رفته است، اما او کجای لیست تاریخ باشگاه قرار دارد؟

بین اکتبر 2017، با شروع از هادرزفیلد، صلاح 17 پنالتی متوالی را در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند تا این که این روند در سال 2021 به پایان رسید.

بورنموث، انگلیس - شنبه، 11 مارس 2023: محمد صلاح، بازیکن لیورپول، ضربه پنالتی خود را در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین AFC بورنموث و لیورپول اف سی در ورزشگاه ویتالیتی، به خوبی سپری کرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • صلاح برای LFC 24 قلم به ثمر رسانده و 5 قلم را از دست داده است
  • در لیست پنالتی های تاریخ باشگاه در رده پنجم قرار دارد

یورگن کلوپ اعتراف کرد که با توجه به اینکه هر دو از دست دادن‌های اخیر صلاح شانس لیورپول را برای تغییر نتیجه بازی از دست داده است، عجیب نیست که صلاح مورد بررسی قرار گرفته باشد.

صلاح در طول دوران حضورش در آنفیلد در 29 موقعیت مختلف برای پنالتی خط خورده و تنها 5 بار از دست داده است – نرخ تبدیل 82.7 درصدی.

اتفاقاً دو غیبت آخر او در عرض یک ماه رخ داد – در برابر بورنموث و آرسنال – و اکنون سوالاتی در مورد آینده او با ضربات نقطه ای پرسیده می شود.

صلاح مال باشگاه است پنجمپرکارترین بازیکن از روی نقطه، تنها پس از استیون جرارد (47)، یان مولبی (42)، فیل نیل (38) و بیلی لیدل (34).

این بازیکن 30 ساله رویکرد منحصربه‌فردی دارد و ممکن است برخی از هواداران به شما بگویند که هرگز با صلاح به طور صددرصدی نسبت به توپ مطمئن نبوده‌اند، اما به نظر می‌رسد او رویکرد خود را تغییر داده است.

وقتی لیورپول پنالتی‌های با فرکانس زیاد دریافت نمی‌کند، فشار بیشتری برای تبدیل ایجاد می‌شود و اگر تغییری رخ می‌دهد، فابینیو یا داروین نونز با هم رقابت می‌کنند.

https://www.thisisanfield.com/2023/04/where-does-mohamed-salah-sit-in-liverpools-all-time-penalty-takers-list/ منبع:

این بخشی از بازی است که صلاح پذیرفت که او چندان از آن لذت نمی برد. گفتن استیون جرارد در یک ویدیوی LFCTV، “من همیشه از خودکار متنفرم، از این احساس خوشم نمی آید.”