مسئول حاشیه سازی استقلال مشخص شد/ چرا از پرسپولیس حرفی نمی زند؟

وی با اشاره به پرتاب اشیا به سمت ریکاردو ساپینتو در استادیوم گفت: این کار نشان دهنده وقار و شخصیت فرهنگ افرادی است که این کارها را انجام می دهند. هر کاری که ساپینتو انجام داد، کمیته انضباطی به زودی او را محروم کرد. واقعا حیف است. فردی که این کار را انجام داده باید پیدا شود و با او برخورد قانونی شود.

محمد نوری درباره برد یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: بازی مقابل آلومینیوم یکی از سخت ترین بازی های استقلال بود، حتی سخت تر از دربی. آلومینیوم به شدت از دست می دهد و هفته هاست که شکسته نشده است. بازیکنان استقلال اجازه ندادند حریف پرسینگ نشان دهد. با احترامی که برای سایر تیم ها قائل هستم، استقلال شایسته بهتری برای رسیدن به جام حذفی و قهرمانی دوگانه است. در مستطیل سبز تیمی با استقلال رقابت نمی کند اما در خارج از زمین شیطنت های زیادی می کند.

پیشکسوت استقلال درباره انتقادات بازیکنان از علی فتح الله زاده گفت: بازیکنان با وجود همه مشکلات واقعاً با دل و جان بازی می کنند که جای تشکر دارد. آنها حق دارند بابت زحماتی که کشیده اند پول خود را بگیرند اما می دانند که ضرر زیادی برای استقلال خواهد داشت. پرسپولیس این همه مشکلات از جمله مشکلات مالی را دارد، چرا این شیطنت برای استقلال انجام می شود؟ این رفتارها برای سرپوش گذاشتن بر مشکلات مدیران سابق است. چرا هیچکس نمی گوید پول مدیران سابق چه شد؟ چرا هیچکس به دیدن مدیرانی که استراماچونی را ترسانده اند نمی رود؟ همه چیز برای قهرمانی استقلال مهیا است و بازیکنان اجازه دادند پنج بازی تمام شود و بعد از مشکلات صحبت کنند.

نوری ادامه داد: قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی مسئولیت حاشیه سازی استقلال را بر عهده دارد، چرا درباره پرسپولیس صحبتی نمی کند؟ چرا مصطفی آجورلو در زمان مدیرعاملی استقلال چیزی درباره برداشت سهام نگفته است؟ من نمی گویم در دوره سرمربی فعلی اشتباهاتی وجود ندارد، فقط این نیست که ناگهان در مسیر قهرمانی حاشیه ایجاد کنند. دشمنان استقلال برای ممانعت از قهرمانی این تیم به راه افتاده اند. به همین دلیل از بازیکنان می خواهم حتی اگر حق دارند صبور باشند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال