سردار آزمون ستاره سابق رئال مادرید را به وجد آورد/ همه چیز برای ستاره ایرانی به یکباره تغییر کرد

سردار در دو بازی اخیر بایرلورکوزن مقابل آینتراخت فرانکفورت و شالکه تنها 44 دقیقه برای این تیم بازی کرد که در این مدت کوتاه این بازیکن موفق شد دو گل برای تیم آلمانی خود به ثمر برساند.

با این آمار به نظر می رسد مهاجم ایرانی لورکوزن توانسته به تدریج شرایط حضور در فوتبال آلمان را به دست آورد و با این عملکرد باید منتظر درخشش این مهاجم 28 ساله ایرانی در بوندسلیگا.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

شرایط تست در بایرلورکوزن به حدی ناامید کننده بود که این بازیکن قرار بود پس از یک سال حضور در فوتبال آلمان و بوندسلیگا در نقل و انتقالات زمستانی آن تیم را ترک کند. در حالی که این بازیکن با مرد فرانسوی مارسی به توافق رسیده بود، به گفته این مهاجم شماره خود را در این تیم هم انتخاب کرد اما ناگهان همه چیز برای ماندن این بازیکن در آلمان تغییر کرد.

آزمون در 10 بازی اخیر بایرلورکوزن در بوندسلیگا و لیگ اروپا، 9 بازی برای این تیم آلمانی انجام داد و 427 دقیقه از 810 دقیقه ممکن در بازی های بایرلورکوزن به میدان رفت و در این مدت موفق به زدن 4 گل و ثبت یک پاس گل شد. ساخته شده است. همچنین آزمون در 7 بازی اخیر لورکوزن در بوندسلیگا در 6 بازی فرصت حضور در زمین را داشت و 4 گل آخر خود را برای این تیم در این رقابت ها به ثمر رساند.

پس از این اتفاقات و پایان نقل و انتقالات زمستانی از فوتبال اروپا و با حضور ژابی آلونسو، ستاره سال های اخیر فوتبال اسپانیا، روی نیمکت بایرلورکوزن، شرایط برای مهاجم 28 ساله ایرانی فراهم شده است. متفاوت از “قبل”.

سردار آزمون زمستان سال گذشته پس از نزدیک به یک دهه حضور در لیگ روسیه، از اروپای شرقی به اروپای غربی رفت تا با قراردادی 5.5 ساله برای بایرلورکوزن بازی کند. سردار شماره 9 تیم لرکزنی در اولین سال حضورش در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند.