منچستریونایتد برنامه ای برای فرود Sverre Nypan در سال آینده ایجاد می کند – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

منچستریونایتد علاقه جدی به جذب ستاره نروژی Sverre Nypan دارد.

شیاطین سرخ فصل سختی را پشت سر گذاشتند، جایی که حتی پیروزی آنها در نیمه نهایی جام حذفی نیز مانند شکست در خط پایان بود.

با این حال، یکی از جنبه هایی که باشگاه در این فصل درخشیده است، فرصت دادن به بازیکنان جوان است، زیرا نوجوانان کوبی ماینو، آلخاندرو گارناچو و تا حدی ویلی کامبوالا خود را به عنوان اعضای کلیدی تیم معرفی کرده اند.

یونایتد همچنین چشم‌اندازهای جذابی برای آکادمی دارد، زیرا زیر 18 سال‌های آن‌ها می‌توانند قهرمانی چشم‌گیر لیگ را به دست آورند، از جمله برد خیره‌کننده 9-1 مقابل رقیب سرسخت لیورپول.

علاوه بر این، باشگاه با ستاره های متعددی مرتبط شده است که به آرچی گری، کریس ریگ و فرانسو کاماردا علاقه نشان می دهند. با این حال، هیچ یک از این پیگیری ها نتیجه نداده است، اما ممکن است با Nypan متفاوت باشد.

گزارشی در فوریه حاکی از آن بود که شیاطین سرخ مدت‌هاست که این هافبک را تحسین می‌کنند و به نظر می‌رسد که این علاقه بیشتر شده است.

سایت آلمانی Fussball.News اصرار دارد که طبق اطلاعات انحصاری آنها، “Sverre Nypan در لیست آرزوهای شیاطین سرخ قرار دارد”. این وب سایت اصرار دارد که تنها با 17 سال سن، او در حال حاضر “متفکر” خط هافبک روزنبورگ BK است.

این بازیکن نروژی تاکنون در این فصل تاثیرگذار بوده است، هفت بازی برای تیم اصلی انجام داده و در حال حاضر پنج گل به ثمر رسانده است.

در منچستریونایتد، نایپان، که در 19 دسامبر امسال 18 ساله می شود، تا ژانویه 2025 یک مشکل جدی نخواهد بود. او در یونایتد به عنوان سرمایه گذاری برای آینده طبقه بندی می شود.

این رسانه ادعا می کند که شیاطین سرخ برای «هوش بازی، موقعیت و آگاهی فضایی او به عنوان برجسته ارزش قائل هستند. آنچه هنوز وجود ندارد ویژگی های ورزشکاری و پختگی است. بنابراین برنامه می تواند تضمین این گوهر و در ابتدا ساخت آن برای لیگ برتر از طریق یک قرارداد قرضی باشد.

طبق معمول، منچستر سیتی و آرسنال نیز او را در لیست خود دارند. ویژگی‌های این بازیکن “مشابه مارتین اودگارد، هافبک کلاس جهانی است” و این به این معنی است که بسیاری از باشگاه‌های برتر برای امضای او رقابت می‌کنند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/23/manchester-united-establish-plan-to-land-sverre-nypan-next-year-279251/ منبع: