دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال کلاسیکو!


سرویس خبر شماره: 2016525
4 اردیبهشت 1403 ساعت 12:12 |
950

1نقطه نظر

چرا اینقدر ناامید؟

به گزارش اسپورت، قبل از ناهار ال کلاسیکو، فلورنتینو پرز به خوان لاپورتا گفت که اینقدر ناامید نباشید و سعی کنید ژاوی را در بارسا نگه دارید.

دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال کلاسیکو!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید عصر یکشنبه با پیروزی 3-2 مقابل بارسا در برنابئو تقریباً تکلیف قهرمانی لالیگا را به پایان رساند و حالا برای قهرمانی تنها به هفت امتیاز نیاز دارد.

چند ساعت قبل از ال کلاسیکو، ناهار سنتی سران دو باشگاه در یکی از رستوران های مادرید برگزار شد و به گزارش اسپورت، پرز در این ضیافت چیزی گفت که سران بارسلونا را شگفت زده کرد.

2013689

پرز با دیدن اعضای هیئت مدیره بارسا به آنها گفت: “من شما را بسیار مضطرب و عصبی می بینم و در واقع نمی توانم دلیلی برای این همه اضطراب پیدا کنم.” رئیس رئال در ادامه گفت که سال گذشته در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شکست خوردیم، اما موقعیت کارلو آنچلوتی هرگز به خطر نیفتاد و ما هیچ قصدی برای پایان دادن به همکاری خود با او نداشتیم. شما باید به ژاوی اطمینان دهید و سعی کنید او را یک سال دیگر در بارسلونا نگه دارید.

اسپورت نوشت که غافلگیری سران بارسا به خاطر قهرمانی رئال در کوپا دل ری و جام باشگاه های جهان در فصل گذشته بود اما امسال بارسا و ژاوی همه جام ها را به دست نیاوردند. بعد از آن، فرم بازی های بارسا جذاب نیست و خوب بازی کردن در بارسا یک اصل و فلسفه مهم است.

مجله اخبار فوتبال خارجی