میسون گرین وود در نمایش چشمگیر در مقابل رئال سوسیداد کمک می کند – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات

میسون گرین وود یک پاس گل داد و در تساوی 1-1 ختافه مقابل رئال سوسیداد به بهترین فرم خود بازگشت.

این بازیکن 22 ساله به بازی خوب برای تیم لیگ ادامه داده است اما از ابتدای ماه گذشته هیچ گلی به ثمر نرسانده یا پاس گلی نداده است.

در یک بازی مساوی، دو تیم هفت شوت به سمت دروازه داشتند. با این حال، تیم مهمان با 61 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت.

به فارغ التحصیل آکادمی یونایتد برای کار بعد از ظهرش امتیاز 7.3 در Sofascore اعطا شد. بالاترین امتیاز برای تیم خود و مشترک بالاترین بازی.

بزرگ‌ترین کمک این بازیکن انگلیسی، پاس گل او برای گل تساوی ختافه بود. او یک سانتر عالی برای خوانمی لاتاسا ایجاد کرد تا از فاصله نزدیک راهی خانه شود.

این ششمین پاس گل او در این کمپین بود، زیرا او همچنان نقش مهمی در انجام هر کاری مثبت ختافه در حمله دارد.

بازیکن بومی بردفورد یک پاس کلیدی داد و 67 درصد از 15 پاس خود را در طول بازی انجام داد. او سه بار توپ را رد کرد و گل یک بار بود که پاس هدف مورد نظر خود را پیدا کرد.

گرین‌وود در یک بازی که موقعیت‌های کمی داشت، زمان ناامیدکننده‌ای در مقابل دروازه داشت. او هیچ شوتی درون یا خارج از دروازه نداشت اما یک شوت داشت که توسط دفاع مصمم باسک مهار شد.

با این وجود، این مرد انگلیسی در کنار سوسیداد یک تهدید دائمی بود، زیرا او 40 بار لمس کرد و از چهار تلاش خود در دریبل، سه بار را با موفقیت انجام داد.

گرین وود همچنین قدرت دفاعی خود را نشان داد زیرا او در 10 دوئل از 15 دوئل زمینی خود در 10 پیروزی باورنکردنی به نبرد سخت برای تیمش پرداخت.

تیم سن سباستین برای مقابله با مرد یونایتد به سختی تلاش کرد زیرا او در این بازی شش بار خطا شد.

این تساوی سیزدهمین بازی ختافه در این فصل بود و آنها همچنان در رده نهم جدول باقی می مانند و همچنان در مسیر رسیدن به پایانی چشمگیر در نیمه برتر هستند.

گرین‌وود و تیمش امیدوارند در بعد از ظهر شنبه آینده در سفر به آلمریا، نتیجه‌ای چشمگیر به دست آورند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/21/mason-greenwood-provides-assist-in-impressive-display-versus-real-sociedad-279168/ منبع: