واکنش متفاوت آنچلوتی به یک سوال؛ از من در مورد ژاوی نپرسید!/گل جود برای لیگ مهم بود

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به بازیکنانش پس از پیروزی فوق العاده مقابل بارسلونا تبریک گفت. رئال 2-1 عقب افتاد اما با گل جود بلینگهام در وقت های تلف شده 3-2 پیروز شد.

کارلو آنچلوتی پس از بازی به رسانه ها گفت: “این یک گام بسیار بزرگ برای قهرمانی در لالیگا است. ما برتری بزرگی داریم اما نباید گارد خود را ناامید کنیم. ما باید امتیاز بیشتری کسب کنیم و این بازی ها به ما کمک می کند تا برای مسابقات آماده شویم. در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، وینیسیوس نمی خواست به بازی ادامه دهد برای حمله عمیق و صرف انرژی زیاد می‌دانم که او می‌خواست به میدان بیاورد، اما او در زمان مناسب تلاش کرد برای مدت طولانی او گلی به ثمر رساند که می تواند برای لیگ بسیار مهم باشد.

کارلتو سپس درباره سرمربی تیم رقیب گفت: نمی خواهم نظرم را در مورد نظر ژاوی بگویم چون همه نظر خود را دارند. بازی رقابتی و سختی بود. بارسلونا هم مثل ما موقعیت های خوبی داشت. موفق شدیم این دیدار را با کمی انرژی با پیروزی به پایان برسانیم و در جایگاه خوبی در جدول رده بندی قرار بگیریم. مثل همیشه اتفاقات مشکوکی رخ می دهد. گل مردود اعلام شد زیرا هیچ تصویر واضحی وجود نداشت که نشان دهد توپ وارد دروازه شده است. پنالتی خطایی که برای لوکاس واسکز داده شد به نظر من واضح بود. من روی عملکرد خود تمرکز خواهم کرد زیرا مانند بارسلونا خوب بازی کردیم. آنها با بازیکنان جوان خود کیفیت خوبی نشان دادند و استاندارد بازی بسیار بالا بود.

بیشتر بخوانید: بازگشت کهکشانی ها به ال کلاسیکو / رئال مادرید در آستانه قهرمانی

سرویس اخبار فوتبال خارجی