سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)


سرویس خبر شماره: 2016288
3 مه 1403 در 10:06 ق.ظ |
18.6 هزار امتیاز خبر|

19نقطه نظر

مدافع راست سپاهان برای حمایت از تیمش مقابل پرسپولیس مشکلی ندارد.

سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رامین رضاییان در دیدار روز گذشته مقابل ملوان انزلی کارت زرد گرفت و بلافاصله شایعات زیادی مبنی بر 4 اخطاره شدن وی به گوش رسید و در این شرایط بحث محرومیت او از نخست وزیری بعدی نیز مطرح شد. بازی قهرمانی مقابل پرسپولیس در راه است، اما این بازی رد شد تا او بتواند دوباره به تیم قدیمی خود بپیوندد.

مدافع راست سپاهان که روز گذشته نمایش خوبی مقابل ملوان انزلی داشت، سومین کارت زرد فصل خود را در این دیدار دریافت کرد تا با تیمش مقابل پرسپولیس به مشکل برخورد نکند.

رامین رضاییان در دور اول لیگ برتر مقابل نساجی مازندران و پرسپولیس دو کارت زرد گرفت و در هیچ بازی سپاهان اخطار نگرفت تا اینکه روز گذشته بار دیگر مقابل ملوان انزلی جریمه شد.

2013669

در حالی که شایعات زیادی درباره کارت زرد رامین رضاییان مقابل آلومینیوم اراک در روز چهاردهم لیگ برتر شنیده می شود، این بازیکن در این دیدار مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی اخطاری دریافت نکرد.

گزارش داور و نماینده فدراسیون فوتبال در پایان دیدار سپاهان و آلومینیوم در هفته چهاردهم نشان می دهد که رامین رضاییان در این دیدار جنجالی اخطاری دریافت نکرد تا بتواند در بازی بعدی لیگ برتر مقابل این تیم شرکت کند. پرسپولیس.

مجله اخبار فوتبال داخلی