(ویدئو) دیوید مویس با پیام یورگن کلوپ خبرنگاران را بخیه زد

دیوید مویس به شوخی از یورگن کلوپ خواسته است که جدایی خود از لیگ برتر را سریع تر پیگیری کند، زیرا امروز برای آخرین بار با سرمربی لیورپول روبرو شد.

تیم او وستهام قرمزها را در استادیوم لندن به تساوی 2-2 رساند و امیدهای کم رنگ قرمزها را در چهارمین بازی آخر آلمانی که سرمربی مرسیسایدرها بود، ضربه بیشتری زد.

سرمربی آیرونز در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی، خنده خبرنگاران را برانگیخت و گفت: من خوشحال خواهم شد که او رفته است… خیلی بزرگ شده است! دندان هایش خیلی روشن است!»

در یک یادداشت جدی تر، مویس ادامه داد: من از گفتن آن متنفرم زیرا در باشگاه های دیگری کار کرده ام که احتمالاً بزرگترین رقبای آنها هستند، اما فکر می کنم او برای لیورپول فوق العاده بوده است. او پدر آنجاست و توانسته است یک باشگاه فوتبال بزرگ را کنترل کند، کاری که انجام دادن آن آسان نیست. باید بگویم از دیدن پشت سر او خوشحالم!»

سرمربی وستهام همچنین از کلوپ خواست که “عجله کند و از فوتبال انگلیس دور شود”، زیرا اورتون و منچستریونایتد سابق به وضوح احساس راحتی می کنند که او هرگز مجبور نیست دوباره با این بازیکن 56 ساله روبرو شود، زیرا 11 بازی از 14 بازی خود را باخته است. مقابل او و فقط یک بار برد (Transfermarkt).

این را هم بگوییم که ما تمایل مویس به مرخصی آلمانی از آنفیلد را نداریم!

می توانید نظرات سرمربی وستهام را در زیر مشاهده کنید @nsmjourno در X:



https://www.empireofthekop.com/2024/04/27/moyes-klopp-leaving-message-plea/ منبع: