پرسپولیس با اشتباهات داوری به استقلال نزدیک شد/نمی خواهم مغربی ها تحویل داده شود/حسینی برای تیم ملی درست می شود



پرویز برومند در گفت وگو با خبرورزشی درباره دیدار تیمش مقابل شمس آذر اظهار داشت: استقلال در هفته های اخیر روزهای خوبی را پشت سر گذاشته و در بازی فردا به پیروزی نیاز دارد. از طرفی شمس آذر هم عملکرد خوبی داشت و نشان داد تیم خوب و حریفی سرسخت است. به هر حال استقلال برای حفظ رهبری خود باید در این دیدار پیروز شود که امیدوارم.

وی در خصوص شانس قهرمانی استقلال گفت: استقلال همیشه شانس اول قهرمانی است و الان هم حرف اول را برای قهرمانی می زند. البته اگر اشتباهات داوری کمتر به نفع پرسپولیس بود، فاصله بین استقلال و استقلال در اوج خیلی بیشتر می شد. همین هفته گذشته گل مردود پرسپولیس را سالم اعلام کردند و به دلیل اشتباهات داوری به آن تیم امتیاز دادند. دوست دارم داوران انصاف داشته باشند تا تیم ها به حق واقعی خود برسند.

دروازه بان سابق استقلال درباره عملکرد حسینی در این تیم گفت: حسینی فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. در زمان ما کلین شیت و این جور چیزها نبود اما الان که می بینم رکورددار کلین شیت در لیگ است خوشحالم و امیدوارم بتواند به حقش در تیم ملی برسد و اول شود. دروازه بان تیم ملی همانطور که در استقلال خوب کار کرد.

برومند درباره واگذاری مغابی ها به بخش خصوصی گفت: باورم نمی شود این اتفاق بیفتد. امروز هم برای گرفتن مجوز از آسیا مشکل دارند اما در کل بعید می دانم استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود. البته اگر خصوصی سازی صورت بگیرد خیلی خوب است.

بیشتر بخوانید: هاشمی نسب: در دیدار با پرسپولیس قصد گلزنی نداشتیم/ مدیر شایسته و توانمند در سطح بالای فوتبال نباید در امور باشگاه دخالت کند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال