اولین خرید نیمه دوم ریخته گری آهن رسمی می شود


کد اطلاعات: 1988914
2 ژانویه 1402 در 1:35 ب.ظ.
4.3K |

5نقطه نظر

محمدرضا حسینی اعلام کرد در نقل و انتقالات نیم فصل رسما به ذوب آهن خواهد پیوست.

اولین خرید نیمه دوم ریخته گری آهن رسمی می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا حسینی ستاره سابق سپاهان تابستان گذشته از گلدن پوشان جدا شد و سپس بدون امضای قرارداد رسمی به ذوب آهن پیوست تا با سرمربیگری محمد ربیعی به کار خود ادامه دهد.

این بازیکن که روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود در این برنامه اعلام کرد که در نیم فصل دوم به جمع بازیکنان ذوب آهن اضافه می شود تا در این تیم اصفهانی که فصل خوبی را سپری می کند بازی کند.

حسینی در این قسمت از صحبت های خود به دلیل جدایی اش از سپاهان پرداخت و گفت: یک سال دیگر با سپاهان قرارداد داشتم و از صحبت هایی که داشتیم متوجه شدم تمایلی برای ادامه همکاری با من وجود ندارد. ، و من قبول کردم. پیشنهادهای خوبی از تیم های خوب داشتم اما به این موضوع خوب رسیدگی نشد و باشگاه فقط در روزهای پایانی نقل و انتقالات موافقت من را اعلام کرد و من در بلاتکلیفی شدید بودم.

وی همچنین گفت: آخرین روزهای نقل و انتقالات بود که از سپاهان جدا شدم و اکنون با ذوب آهن تمرین می کنم. بعد از این اتفاقات مصدومیت جزئی داشتم که خدا را شکر برطرف شد و یک ماه است که با تیم خوب، نجیب و جذاب ذوب آهن تمرین می کنم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید با ذوب همکاری خواهیم کرد. اهن در نیم فصل دوم.

مجله اخبار فوتبال داخلی