پس از دو دهه، بازگشت میهمان نوازی و امید به عراق

پس از اعلام فیفا مبنی بر رفع ممنوعیت بازی در استادیوم های عراق، حالا پس از سال ها انتظار هواداران عراقی در انتظار این تصمیم، می توانند بازی تیم ملی را در خانه تماشا کنند.

پیروزی عراق در بازی مقابل امارات که قرار است در عراق برگزار شود و همچنین پیروزی مقابل سوریه که قرار است در خارج از کشور برگزار شود، دور از دسترس نیست، زیرا عراق می تواند با تیم ملی خود پیروز شود. و مربی عبدالغنی شهد در این میزبانی بازی ها.

خبرنگار عراقی شبکه الکس یادداشتی درباره بازگشت میزبان تیم ملی عراق به عراق نوشت.

پس از مشاوره و برگزاری مسابقات آرام در بغداد و برگزاری مسابقات مختلف از جمله مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کربلا و همچنین فینال کنفدراسیون فوتبال آسیا در بصره و همچنین بازی با هنگ کنگ در مسابقات مقدماتی جام جهانی و قهرمانی غرب آسیا. و بازی های جوانان در بغداد و اربیل، اکنون عراقی ها به دنبال میزبانی از تیم ملی بزرگسالان خود هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با اعلام رسمی فیفا و پس از گذشت بیش از دو دهه، بغداد پایتخت عراق آماده میزبانی یک بازی رسمی است. آنها می توانند در مرحله مقدماتی جام جهانی میزبان حریف خود مقابل امارات باشند. عمر قحطان خبرنگار الکاس در یادداشتی با اشاره به استقبال عراق پس از سال ها نوشت که ترجمه آن به شرح زیر است:

علاوه بر این، حمایت دوستان عرب و حمایت مستمر آنها تأثیر بسیار مثبتی در احیای دوباره ورزشگاه های عراق داشت. به ویژه اکثر کشورهای همسایه به عراق آمده اند و مسابقات مختلفی را در این استادیوم ها انجام داده اند که نشان می دهد سطح مسابقات و امنیت بسیار بالاست و فدراسیون فوتبال عراق ظرفیت برگزاری مسابقات را دارد. مسابقات فوتبال و سایر ورزش ها. مسابقات.

میزبانی عراق در استادیوم ها موضوع بسیار مهمی است و یکی از رویدادهای مهم منطقه است. بازی های مختلف رسمی و تدارکاتی با موفقیت در بغداد برگزار شده است. بازرسان فیفا که برای رفع محرومیت به عراق آمده بودند از همه چیز راضی بودند و این تصمیم با تمام اعتبار عراق گرفته شد.

از سوی دیگر، مسئولان ورزش عراق به رهبری عدنان درجل، وزیر ورزش و جوانان و همچنین رئیس فدراسیون فوتبال مسئولیت بزرگی بر عهده دارند. به خصوص که عراق با تیم ملی امارات متحده عربی بازی می کند و همه نگاه ها به آنها دوخته شده است. ما به آنها برای پیروزی مقابل امارات متحده عربی ایمان داریم و نامه ای محکم به همه ارسال می کنیم که عراق ظرفیت میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی را دارد.

اگرچه این تصمیم طولانی شد و خیلی دیر به تصویب رسید، اما این تاخیر در اعلام آن باعث شد که تیم ملی عراق حتی یک بازی مقدماتی جام جهانی را هم نتواند برگزار کند و فرصت صعود را از دست بدهد، اما این تصمیم و بازگشت مسابقات در پایتخت به تیم ملی عراق روحیه و اعتماد به نفس بالایی برای کسب مقام سوم داد و به این تیم اجازه داد تا در پلی آف حضور پیدا کند.

عراق همچنین ظرفیت میزبانی مهم ترین رقابت های قاره ای از جمله جام ملت های آسیا را در آینده نزدیک دارد. همه چیز آماده است، چه زیرساخت و چه حمایت دولتی، این چشم انداز مقامات ورزشی عراق است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پس از تلاش های فراوان مقامات مسابقات در چند سال گذشته و حمایت کامل مقامات عراقی و همچنین بهبود وضعیت امنیتی در سراسر کشور، عراق اکنون می تواند رقبا را بپذیرد.


سرویس خبر شماره: 1814391 |
17 مارس 1400 ساعت 18:50 |
1,796 امتیاز خبر|

0نظرات

یادداشت خبرنگار عراقی الکاس؛