کیلیان امباپه، سه گانه و خداحافظ پاریس!


سرویس خبر شماره: 2016117
2 مه 1403 در 4:45 ب.ظ.
4.4K |

12نقطه نظر

رویای فوق ستاره PSG

کیلیان امباپه تنها چند بازی تا رسیدن به یک هت تریک تاریخی فاصله دارد که بدون شک او را برای همیشه در تاریخ پاری سن ژرمن ثبت خواهد کرد.

کیلیان امباپه، سه گانه و خداحافظ پاریس!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاهی که در سال 1970 و به ویژه در دهه اخیر با هدایت قطری ها تأسیس شد، موفقیت های داخلی زیادی کسب کرده و حالا رویای سه گانه را در سر دارد. امباپه می خواهد با قهرمانی در اولین لیگ قهرمانان در تاریخ پاری سن ژرمن و بالاتر از همه، سه گانه از پاریس خداحافظی کند.

2011802

اگرچه در فرانسه هنوز از خداحافظی با بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن امتناع می ورزند و به دنبال یک امید کوچک هستند که او در صورت قهرمانی در جام ملت های اروپا نظرش را تغییر دهد، اما تصمیم به ستاره پاریسی گرفته شده است. مدت زمان طولانی. راه برگشتی برای او وجود ندارد و حتی یک هت تریک هم نمی تواند نظر او را تغییر دهد، هرچند سرمربی او، لوئیس انریکه، هنوز امید خود را از دست نداده است.

امباپه این فرصت را دارد که پاری سن ژرمن را به عنوان یک قهرمان، یک ناجی و یک فوق ستاره ترک کند. این تیم چهارشنبه گذشته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و در آنجا به مصاف بروسیا دورتموند خواهد رفت. اگر پاریس برنده شود، می تواند در فینال به مصاف رئال برود. اگر برنده دیدار بایرن و رئال مادرید باشد، جذاب ترین تقابل تاریخ پی اس جی خواهد بود. تقابل امباپه با تیمش در فصل آینده.

2011856

هشت گل در ده بازی، نمایش تعیین کننده در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امیدهای کیلیان را برای صعود به فینال افزایش داد.

امباپه اخیرا با پاری سن ژرمن قهرمان سوپرکاپ فرانسه شد و آنها قهرمان لیگ فرانسه نیز خواهند شد. آنها در 25 می در فینال جام حذفی مقابل لیون بازی خواهند کرد و سه بازی تا قهرمانی در لیگ قهرمانان فاصله دارند. Trilogy و Adios Paris.

مجله اخبار فوتبال خارجی