آرن اسلات، سرمربی فاینورد، اکنون مدعی قدرتمندی برای سرمربی جدید لیورپول است – لیورپول اف سی

آرن اسلات، سرمربی فاینورد به عنوان یک مدعی قوی برای جایگزینی یورگن کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول ظاهر شده است.

اگرچه این بازیکن 45 ساله در فهرست نهایی قرمزها قرار دارد اینجا آنفیلد است می‌داند که هر انتصابی دور از انتظار است.

این به دلیل علاقه بارسلونا و بایرن مونیخ است که در تابستان امسال نیز به دنبال سرمربیان جدید خواهند بود.

با این حال، لیورپول معتقد است که اسلات معیارهای تعیین شده در طول فرآیند را برای شناسایی مدیری برای جایگزینی کلوپ پر می کند.

خواندن: آرن اسلات کیست؟ این بازیکن جدید به عنوان سرمربی بعدی لیورپول معرفی شد

این مرد هلندی با بودجه متوسطی در فاینورد موفق شد و در دوران سرمربیگری خود جام Eredivisie و KNVB را به دست آورد و همچنین به فینال لیگ کنفرانس اروپا رسید.

این دستاوردها منجر به علاقه تاتنهام شده بود، که پیشرفت های آن تابستان گذشته قبل از اینکه در نهایت به آنگه پستکوگلو روی آوردند رد شد.

چلسی همچنین قبلاً اسلات را به عنوان یک انتصاب بالقوه مدیریتی در نظر گرفته بود.

فوتبال هجومی با شدت بالا

2WGRKR0 آلکمار، هلند.  04 فوریه 2024. آلکمار - آرنه اسلات مربی فاینورد در جریان بازی اردیویژه بین AZ و فاینورد در ورزشگاه AFAS در 4 فوریه 2024 در آلکمار هلند.  اعتبار: تصاویر جعبه به جعبه / اخبار زنده الامی

دوران بازی اسلات به طور کامل در هلند و تا حد زیادی با PEC Zwolle و NEC Breda سپری شد، در حالی که او در سال 2019 به مدیریت با AZ Alkmaar رفت.

پس از یک فصل و نیم سرمربیگری، او را ترک کرد تا به فاینورد تبدیل شود، که او در دومین فصل خود در فصل 2022/23 به عنوان قهرمانی Eredivisie هدایت شد.

فاینورد هنوز در بین سه تیم برتر تحت اسلات قرار نگرفته است و این فصل با PSV آیندهوون برای کسب مقام اول که قبلاً جام KNVB در آخر هفته را بالای سر برده بود به چالش می کشد.

اسلات که یک مدیر نسبتاً جوان است، معمولاً از ترکیب 4-2-3-1 استفاده می کند که بر اساس سبکی با شدت بالا ساخته شده است، در حالی که مهارت های مدیریتی او به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفته است.

بیشتر: اسلات آرن کیست؟ راهنمای سریع مربی هلندی

https://www.thisisanfield.com/2024/04/feyenoord-boss-arne-slot-now-strong-contender-for-new-liverpool-manager/ منبع: